01 mai 2010

opvarmnings udfordring

Vi måtte jo ha en opvarmnings udfordring :)
den lyder bare sådan her,
lav et vintageprojekt med billedet her.
hvad du laver er helt op til dig, om det er kort, lo, æsker, vægophæng, kun fantasien sætter grænser:)
Vi glæder os sååå meget til at se hvad i får lavet:)
Og håber nogen har lyst at være med:)
Her kan i se hvad DT har lavet
Linda
Merete


Mette

Dorthe


Benita


Anne Bente

Gevinsten er denne her gang disse stempler,sponseret af mig :)
Vi glæder os meget til at se hvad i får lavet.
vi finder en vinder den 20 Maj
så sidste frist er den 19 maj kl 20.00
hyg jer rigtig med det.

40 kommentarer:

  1. Gratulerer med oppstart, og for noen utrolig FLOTTE designerbidrag! Jeg har studert de alle sammen, og finner SÅ mye inspirasjon! Denne utfordringsbloggen er allerede satt øverst på "liker-listen" min! :)
    Skal lage et kort i løpet av dagen, bildet var kjempe søtt! :)
    Lykke til, jeg gleder meg veldig til å følge dere!
    Gode tanker og klem fra Marte

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med ny utfordringsblogg!
    Så flotte DT bidrag...fant denne blogen i dag og ble så inspirert av det søte bildet og fikk laget et veggbilde.
    Ha en flott helg og lykke til videre.
    klem Anne

    SvarSlett
  3. Flotte bidrag fra DT og ikke minst et nydelig bilde å bruke på prosjektet. Var ikke sen om å printe det ut og gå opp på hobbyrommet mitt!

    Kjenner jeg gleder meg til bloggen er offensielt i gang, det er nok ikke siste gangen jeg er innom her for å si det sånn:)
    Lykke til videre:)
    Klem Hege.

    SvarSlett
  4. Å, så gøy å komme i gang, jenter. Dette har jeg gledet meg til :-)
    Enig med førstnevnte kommentator her; denne utfordringsbloggen står nok øverst på 'liker' listen min !

    SvarSlett
  5. åh.... så skøn at høre i kan li den, vi glæder os også videre
    klemmmmm til jer alle.

    SvarSlett
  6. Hvor er det bare skønt at denne blog er kommet op at køre. Jeg følger spændt med og ønsker at deltage i det omfang jeg kan.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med utforsringsbloggen! Så lekkert bilde og designbidrag. Skulle gjerne ha vært med, men får dessverre ikke printet ut bildet.
    Blir vel flere sjanser;)

    SvarSlett
  8. 10000 tak skal i ha, hvor er det skønt i tager så godt imod den nye blog :)

    SvarSlett
  9. GRATULERER!:)
    Dette er en flott blogg og jeg gleder meg til å prøve meg på utfordringene deres!
    Det er virkelig mange flotte og inspirerende DT bidrag, takk skal dere ha :)

    SvarSlett
  10. Det er et rigtig godt initiativ med denne konkurrence for mange er vilde med vintage stilen. Virkelig sødt billede og det var jo bare fantastisk at scrappe med. Jeg har nu lagt mit bidrag til opvarmningen på min blog.
    vh Renne

    SvarSlett
  11. Gud bedre for noen lekre DT bidrag. Dere er jo så flinke :0) Jeg ble så glad når jeg så denne nye utfordringsbloggen. Nå skal jeg få trent masse på denne stilen. Gleder meg masse.

    Klem fra Wenche :0)

    SvarSlett
  12. Legger ved min sko som jeg har laget.
    Det er ikke bilde men synes skoen er vintagestil.Håper detr er godkjent..
    Klem Lillian

    SvarSlett
  13. Hei hei, da har jeg gjort mine 2 først vintage kort. Håper dere godkjenner de som vintage, for det er foreløpig en stil jeg ikke er så bevandret i ennå. Artig ås e de på det fine dere andre laget, håper jeg også blir like flinke en dag..
    klems Pelle

    SvarSlett
  14. Hej
    Vil lige hører om det må være digital scrap også?
    Hold op nogen flotte bud, :) Dybt imponeret :)

    SvarSlett
  15. lekre bidrag fra dere i DT.
    spennende med ny vintage-blogg.
    lagt mitt første trifold-kort jeg nå ;-)

    SvarSlett
  16. Dejligt med en en udfordringsblog ! Hvor er det nogle lækre kort i har lavet :)

    SvarSlett
  17. Christina, nejjj desværre ikke digitale ting, kun papir :)

    SvarSlett
  18. Länkat & klart!
    Så spännande!
    Tack!!!
    Kram

    SvarSlett
  19. Tillykke, dejlig blog, så flotte bidrag, fra DTérne. Glæder mig til at se mere: )

    SvarSlett
  20. For noen superlekre DT-bidrag !! Dere er sååå flinke !
    Artig med en oppvarmingsutfordring, så blir ikke ventetiden så lang :o)

    Klem :)

    SvarSlett
  21. Så kul ännu en utmanarblogg, jättekul!! KRAM

    SvarSlett
  22. skal bidrag evt sendes på mail eller bare legges inn i ens egen blog ?

    SvarSlett
  23. Flott med en oppvarmingsudfordring....det bildet var jo bare så herlig....har linket mitt bidrag til dere.

    SvarSlett
  24. SÅ moro med en vintage utfordringsblogg. Venter spent på å se hva som kommer.

    SvarSlett
  25. Hei
    Dette er en spennende utfordringsblogg !!
    Gleder meg til fortsettelsen:-)
    -Helle-

    SvarSlett
  26. Så mye lekkert dere i DT har laget!!
    Har laget et kort jeg også, gleder meg til flere utfordringer her inne!!

    SvarSlett
  27. Dette er en spennende utfordringsblogg.
    Jeg har ikke laget så mye i denne sjangeren før, men kanskje det blir oftere nå.....

    SvarSlett
  28. En jättefin blogg som jag kommer att besöka ofta =).
    Jag har länkat på min sida.

    SvarSlett
  29. Denne har jeg lyst til å være med på. Fint bilde.

    SvarSlett
  30. ¡Que Maravillas Trabajos de!, Y es de Pero Que La imagen es Una preciosidad te inspira PARA HACER ESTAS Bellezas, felicidades una TODAS. Bss.

    SvarSlett
  31. Kom over denne bloggen ved en ren tilfeldighet og bare MÅTTE hive meg på. Herlig med en vintage-utfordrings-blog.:))

    Carpe diem!:)

    SvarSlett
  32. Tak for spændende udfordring. så har jeg lige lagt en på

    SvarSlett
  33. 10000 tak skal i ha, såååå skønt i kan lide det
    knussssssssss

    SvarSlett
  34. Jeg ved ikke om man må, men jeg har lagt et ophæng mere ind, jeg tror sørme jeg er forelsket i dette skønne foto ! ;-)
    Dejligt med Vintage blog og udfordringer - TAK !
    Knus Hjørdis ;-)

    SvarSlett
  35. Nu har jag gjort en Lo med vackra bilden, vet inte om jag råkade länka fel, men titeln på rätt inlägg är "Början till min BOM"

    Tack för en kul utmaning, hit kommer jag med säkerhet igen!!
    Kram Lina

    SvarSlett
  36. Superskønt med en ny dansk udfordringsblog, og skønt billede. Tak for en god udfordring :o)

    SvarSlett
  37. Spændende udfordringsblog! Jeg har forsøgt mig med opgaven, tak for god inspiration! :)

    SvarSlett
  38. hej
    synes det er rigtig dejlig med denne vintage udfordring!! glæder mig til at se næste udfordring :-)

    SvarSlett
  39. Da har jeg endelig fått gjort denne oppgaven, i siste litten :)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!