27 mai 2010

Udfordring 1 hos Vintage.

Så er vi klar til første rigtige udfordring her på Vintage :)
et par dage før den skulle, men jeg skal indlæges i morgen på sygehus og opereres,, så der for kommer den nu
Udfordringen lyder sådan her brug blonder:)
lav et projekt i vintage kun fantasien sætter grænser.
vi glæder os sååååå meget til at komme rundt i blogland og se jeres flotte ting.
Vi i DT er så heldige at være sponseret af 3ndy papirer
så alle bidrag fra DT er lavet med dem.
Her er DTs bidrag denne gang :)
DortheMette

Anne bente
Heidi

Linda


Merete

Benita
Her er et uddrag af den skønne gevinst fra 3ndy, hele deres sommerkollektion:)
jeres bidrag skal være i mr linky senest den 13 juni klokken 20
vi glæder os meget til at se dem
og hyg jer rigtig med det.
www.3ndypapir.blogspot.com

22 kommentarer:

  1. Mooi blog heb je. Ik hoop dat je mijn Vintage Schepping.
    Wees voorzichtig en heel veel liefde uit Holland!
    Wilma

    SvarSlett
  2. wauw lovely work girls ...great challenge.
    byebye,Lean.

    SvarSlett
  3. Så fik jeg lavet mit bud til udfordringen.

    SvarSlett
  4. Skøn udfrodring, jeg må se om jeg når at deltage denne gang.

    SvarSlett
  5. Jeg er med! Moro og se hvor det bærer hen!

    SvarSlett
  6. Flott utfordring. Lekre DT bidrag

    SvarSlett
  7. Flott utfordring. Mitt bidrag er levert.
    Ha en super dag:)

    SvarSlett
  8. Så er mit bidrag også lagt ind
    dejlig udfordring...god weekend

    SvarSlett
  9. Endelig er dere igang :o) Superlekre DT-bidrag !!

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  10. Dejlig udfordring,man få set på sine gamle fotos,det er ikke dumt.

    SvarSlett
  11. Da var dere i gang! gratulere med det! :-D
    Jeg har da kommet med 2 bidrag.
    Ha en flott uke som kommer!

    SvarSlett
  12. Jeg ser det har blidt noe rot når jeg skulle lime inn linker, så dere kan slette der det bare står Anita, for den linken går hit hehe. Beklager rotet!

    SvarSlett
  13. Jeg må bare si at jeg elsker denne utfordringsbloggen! Finner så masse lekker inspirasjon her, storkoser meg hver gang jeg er innom! :) Skal koke sammen et bidrag i morgen, og jeg gleder meg allerede!
    Klem fra Marte

    SvarSlett
  14. Så fik jeg lagt mit bidrag ind til første vintage udfordring, jeg elsker disse skønne billeder og blonder og alt hvad dertil hører !
    Dejlig og inspirerende blog !
    Knus fra Hjørdis

    SvarSlett
  15. Her kommer et bidrag fra meg :)

    SvarSlett
  16. Så gøy; gleder meg allerede til neste utfordring :-)

    SvarSlett
  17. Artig med en ny utfordringsblogg, så jeg fikk lyst til å delta med denne konfirmasjonsveska mi :-)

    SvarSlett
  18. Har laget to bidrag!
    Moro med vintage!!

    SvarSlett
  19. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  20. Bloggen drillede her til aften, ellers var det mig der ikke kunne finde ud af det : ( sorry. Kan ikke finde ud af at slette de to første indlæg.
    Håber at i kan?
    Det er det sidste der virker (håber jeg)
    Undskyld ulejligheden.

    SvarSlett
  21. Hej
    Jeg er lidt usikker om mit sidste bidrag nr 3 hører under vintage, men der er brugt 2 slags blonder.
    Er den ikke ok, så se bort fra dette bidrag
    Tak for en herlig udfordring

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!