05 juli 2010

vinderen af udfordring 2

Endelig er det blevet tid til at afsløre vinderen af udfordring 2, hvor der skulle laves noget til en mærkedag.

Vi fik i alt 70 bidrag til denne udfordring. Desværre er AnneBente fortsat syg efter sin knæoperation, og vi har derfor været lidt i kriseberedskab for at få næste udfordring ud til tiden. De bidrag der er sendt på mail til hende, vil deltage i en særlig lille lodtrækning om en trøstepræmie, fordi vi ikke har kunne se deres bidrag inden afstemningen.

Husk at sende mail-bidrag til den nye mail: vintageudfordring@gmail.com

Vi stemmer altid i designteamet om de bidrag, vi har som favoritter. Denne gang har vi især været fascineret af disse bidrag:

Gry-Beate nr 11

Ellen nr 68


Ellen nr 3




Og nu til vinderen af udfordring 2...







*






*





*





*






*





*






Stort tillykke til Gro nr 35

En fra designteamet sagde følgende om kortet:

Det er et rigtig sødt og nydeligt kort.
Jeg syntes, at billedet er rigtig sødt, og farververne er smukke. De passer så godt sammen.
Jeg er især vild med den fine metal ramme, som du har brugt.
Der er bare så utroligt mange smukke detaljer, som gør kortet helt unikt.


Send din adresse til vintageudfordring@gmail.com, så sender vi gevinsten, som er gavmildt sponsoreret af 3ndy, til dig snarest muligt.

Igen vil jeg gerne benytte chancen til at sige tusind tak til alle jer der deltager i vores udfordringer. Det er fantastisk, at I har lyst til det. :) Og det er nogle vildt lækre bidrag, I får lavet.

Husk udfordring 3 løber hele juli måned, så du har god tid til at deltage.

1 kommentar:

  1. Først: GRATULERER masse til Gro med den velfortjent 1 plass!!:) Og at JEG fikk 2 av mine bidrag som DT favoritter er jo helt utrolig gøy, inspirerende og jeg ble veldig GLAD!:)
    Takk for flott utfordr.blogg.
    Ønsker dere alle en herlig sommerkveld:)
    Ellen

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!