01 august 2010

Udfordring 4

For søren, hvor går tiden stærkt, når det er sommer, og det meste af tiden bliver brugt udendørs. Det er dejligt at have sommer og ferie, men nu må vi snart have brug for lidt mere vintageudfordring.







Så her kommer vores fjerde udfordring:




Brug blomster!






Det er dejligt simpelt, ikk? Og jeg er sikker på, at det er noget rigtig mange af os elsker at bruge. Jeg ved ihvertfald, at jeg elsker blomster og kan slet ikke få nok af dem. Husk dit bidrag skal være vintage i stilen, da dette jo er en vintageudfordringsblog :)





Reglerne står i sidebaren. I morgen kommer MrLinky til de hurtige. Imens får I lige lidt ord fra vores sponsor, som denne gang har sponsoreret en kæmpe pakke med de mest fantastiske blomster. Denne udfordrings sponsor er nemlig ingen andre end:





Wild Orchid Crafts



We are a family run bussines and our goal is to provide the best products and service to our costumers that we possible can. We have been selling mulberry paper flowers for over five years. All of our mulberry paper flowers are made using natural, renewable resources. The flowers are all handmade by experienced crafts people using high quality materials and great care is taken to ensure that they are made to the highest standart. The production process does not involve using acid or any other chemical additives. We are very proud of the quality and manner in which our flowers are produced, and the fact that they are made using natural, renewable resources.


We are based in the UK, which means we provide quick deliveries to all European destinations and shipments to the US, Canada, Australia and many other worldwide destinations are speedy, too.









Tag et kig forbi deres internetbutik og se de lækre håndlavede blomster, men pas på, for du kommer næsten med garanti til at sende en ordre afsted! Nu er du advaret. :)




Der er selvfølgelig også inspiration fra vores fantastiske designteam. De er denne gang sponsoreret med blomster fra Wild Orchid Craft.



Dorthe






Mette



Merethe




Benita



Heidi


Se mere om de forskellige designmedlemmers produkter på deres respektive blogs. Du kommer hurtigt til dem ved at klikke på de enkelte designeres billede her i venstre side af bloggen.





Vi glæder os til at se hvad I får lavet med blomster. Der er deadline d. 13. august kl. 18.00.

Happy scrappin' :)

30 kommentarer:

  1. hmmmm-- fant ikke noe mr linky.
    her kan mitt kort sees:
    http://benedihs.blogspot.com/2010/08/nok-en-dekorert-lp.html

    SvarSlett
  2. Her er mitt bidrag: http://storsscrapper.blogspot.com/2010/08/bruk-blomster.html

    Håper da blir godkjent

    SvarSlett
  3. Hei
    Godt at dere er igang igjen, kan ikke få nok vintage.
    Her er mitt bidrag.

    SvarSlett
  4. Så faktastisk flotte bidrag fra dere! Jeg gleder meg til å gi meg i kast med dette. :)

    SvarSlett
  5. Hej, her er mit bidrag.
    http://lissy-hanne.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Har også laget et kort - oppgir link når MrLinky dukker opp her :-)

    SvarSlett
  7. Ehmm... Så har jeg også lavet et bidrag, det kan ses her:

    http://pipserier.blogspot.com/2010/08/og-sa-et-vintage-kort.html

    SvarSlett
  8. Jeg beklager så meget over at jeg ikke har fått satt inn mr.linky før nå :P
    Men nå er det gjort, og jeg har linket alle dere som har lagt inn link i kommentar feltet :D
    I morgen får jeg ta runden LOL
    god natt
    -Linda-

    SvarSlett
  9. Sikke en skøn udfordring. Jeg har linket til mit bud.

    SvarSlett
  10. Så underbart med blomtema!
    Gillar det!
    Nu har jag länkat mitt lilla bidrag- det är lite annorlunda mot ´mina vanlia vintagekort...
    Kram!

    SvarSlett
  11. Super utfordring. Mitt bidrag er levert :)

    SvarSlett
  12. Vilken rolig utmaning! Jag har länkat hit från min blogg o håller tummarna!
    Ha en bra dag!/Lillemor

    SvarSlett
  13. Kjempefine DT-bidrag og super utfordring. Har laget et bidrag! :)

    SvarSlett
  14. Da har jeg lagt inn mitt bidrag:))

    SvarSlett
  15. Da har jeg laget et bidrag også:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  16. Flotte utfordringer og nyyydelige bidrag fra DT!

    SvarSlett
  17. Takk til Scrappelise som har laget så nydelig vintagekort til denne konkurransen så jeg at jeg også kunne legge inn mitt siste kort!
    Flott utfordring!

    SvarSlett
  18. Skøn udfordring når man nu godt kan li' blomster..

    SvarSlett
  19. Mit bidrag:
    http://krighaar.blogspot.com/2010/08/en-skattekiste.html

    SvarSlett
  20. Hei jenter:)

    Vi jentene i ScrappeHuset utfordrer oss selv om dagen, og denne gangen har vi alle scrappet bidrag til denne flotte utfordringen:)

    Våre kort finnes her:
    http://scrappehuset.blogspot.com/2010/08/scrappehuset-strekker-seg-litt-lengre.html

    Hvis vi alle må legge inn hver vår link - så si fra:)

    Takk for en fin utfordring, en fin blogg dere har:)

    SvarSlett
  21. Jeg har lagt til min link jeg - selv om det ligger på scrappehuset:0)
    det er gøy å strekke seg litt lengre:0)

    SvarSlett
  22. Underbart inspirerande blogg och utmaning! Har länkat direkt till mitt bidrag. http://anvantonytt.blogspot.com/2010/08/lovely-lace-brug-blomster.html

    Kramar, Outi

    SvarSlett
  23. Da er min link lagt til også:)

    SvarSlett
  24. Tack för en rolig och mycket fin
    utmanings blogg.
    Kramar Camilla

    SvarSlett
  25. Flott med disse "Vintagerutfordringene" spennende.....elsker alt som har med blomster og gjøre.
    Klem.

    SvarSlett
  26. Så vidt jeg skjønner er det lov å ha flere bidrag? Da har jeg laget en til.. ha en fin dag!

    SvarSlett
  27. heiiii alle sammen! så utrooolig mange flotte og herlige kommentarer det var her inne og ikke minst for non flotte bidrag dere har sendt inn!!
    tusen tusen takk alle sammen!
    Og ekstra stas er det jo at scrappehus jentene er med oss! kjempe morro jenter!! tusen takk :D

    klemmm fra Linda

    SvarSlett
  28. Alltid gøy å finne nye utfordringsblogger! :) Denne var ny for meg.
    Da har jeg levert et bidrag :)
    Fortsatt fin uke til alle!

    SvarSlett
  29. Flott utfordringsblogg dette. Da har jeg linket bloggen deres til bloggen min. Jeg er litt ny på dette så jeg vet ikke helt om jeg har gjort det riktig.

    SvarSlett
  30. Kjempeflott utfordring. Det er en god stund siden jeg har laget vintage kort, så jeg hadde nesten glemt hvor morsomt det er :)
    Bidraget mitt er lagt inn.

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!