15 august 2010

Udfordring 5

Så er vi klar til vores femte udfordring. Vi har en ny sponsor, som denne gang er scrapmagasinet. De skal da lige have lov til at fortælle lidt om sig selv:



Heisann alle stemplere.

Mitt navn er Lisbet, designer og eier av Scrapmagasinet. Scrapmagasinet startet som en generell onlinehobbybutikk i 1998. Nå har jeg funnet min bane og de siste 4 årene har alt handlet om stempler. Jeg har på disse 4 årene lært meg en hel masse om laserstempler, rødgummistempler og flashstempler.

I nettbutikken finner du 50+ design i personlige stempler å velge mellom samt 200+ design i rødgummi.

Om du har en ide for et personig stempel, har du kommet til rett plass. Jeg lager mye stempler med kunders eget design, foto og håndskrift. Kan det sendes elektronisk kan det bli et stempel! Jeg rett og slett digger customwork!

Scrapmagasinet selger personlige stempler til hele verden, og har du sett trykket fra et personlig stempel kan det like gjerne komme fra oss.

Premien du kan vinne er et ferdig montert stempel inntil 5x5cm. Du kan få min hjelp til å lage et "one of a kind" eller velge et fra våre ferdige design i nettbutikken


Greetings all stampers!

I am Lisbet, designer and owner of Scrapmagasinet. Scrapmagasinet started as a general craft and hobby shop online in 1998. Now I have found my path and the last four years it has been all about rubber! I know my way around laser rubber, red rubber and flash stamps.

In Scrapmagasinets online shop you can get your very own personal stamp from our 50+ designs to choose from. You can also find 200+ designs from our own line of red rubber.

Have an idea for a personal or custom stamp? Then you came to the right place. I do a lot of custom work from customers own designs, photos and handwriting. If you can send your file digital to me I can make you a stamp. I love custom work!

We sell our personal stamps all over the world, and if you have seen a personal stamp on the backside of a card it might come from Scrapmagasinet.

The prize you can win is a wood mounted personal stamp (2"x 2") to use on the back of your cards. If you win, you can choose to have a new, one of a kind, custom made stamp - with your own wishes for text, language and /or image. You can, if you want, choose from the designs already up in the online shop.


Se mere i butikken eller på deres flotte blog:

http://www.scrapmagasinet.no/

http://www.scrapmagasinet.blogspot.com/



Udfordring 5:

Her på bloggen giver vi jer deltagere ret frie hænder, og denne gang har vi kun et krav: vi vil se "altered items".
Du kan bruge, hvad du vil, men vi vil se et billede af dit projekt, inden du er gået igang med at pynte det. Du kan lave æsker, dåser, kartoner, chokoladeæsker, kugler eller hvad du lige finder på. Men din basisform skal være noget emballage, som du pynter og gør flot. Og som sædvanligt skal det være i vintagestilen, da det jo er en vintageudfordringsblog. :) Vi glæder os helt vildt til at se, hvad I finder på!

Designteamet har været i fuld gang med tomme æsker og dåser. Se her hvad de har kreeret.

Dorthe
før


fra siden


oppefra


Mette


Linda
før


efter


Heidi


Benita
før


forfra


oppefra


Vi glæder os til at se, hvad I kreative mennesker finder på. Vi plejer at blive imponerede over jeres flotte bidrag.

Der er deadline d. 28. august kl. 18.00. Reglerne står i sidebaren. Læg et linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag til vores udfordring. Husk at det skal være et direkte link til det indlæg, hvor dit bidrag er i, ellers er det ikke sikkert, vi kan finde det.

11 kommentarer:

  1. For me it is great to participate in pristizh Vintage Udfordring,

    SvarSlett
  2. Morsom utfordring. Flotte bidrag fra dere til inspirasjon. Nå har jeg lagt inn mitt bidrag her :)

    SvarSlett
  3. Kan dere fjerne punkt 11. Den boken skal da ikke være med. Jeg klarte visst å trykke feil her.

    SvarSlett
  4. bojose; linken fjernet :D takk for at du sa ifra. klemmmm

    SvarSlett
  5. Her kom det et bidrag til fra meg :)

    SvarSlett
  6. Kjempegøy utfordring dette, så jeg leverer ett til jeg :)

    SvarSlett
  7. Flott utfordring. Mitt bidrag ligger klart på bloggen min. Det tok litt tid før jeg klarte å bli ferdig.

    SvarSlett
  8. En rigtig lækker udfordring. Og jeg har lagt mit bud på bloggen.

    SvarSlett
  9. Kjempe morsom utfordring . Har kost meg masse med å lage mitt bidrag .

    SvarSlett
  10. En sjov udfordring som jeg måtte lave endnu en lille ting til:-)

    SvarSlett
  11. this is my first time so thank you for the fun! Wonderful sample artwork. Lynne M

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!