01 september 2010

Udfordring 6

Så er sommeren ved at være ovre her i Danmark. Håber der er bedre vejr, der hvor du er.

Sponsor



Vi har ny sponsor som denne gangen er Happy Hobby.






Happy Hobby på Gjøvik er scrapbooking og stempel butikk som ligger i Øvre torggt 16.Vi fører utstyr til det meste innen papirhobby. I tillegg til butikken på Gjøvik har vi også nettbutikk. Vi prøver til en hver tid å ha eksempler stående i butikken, som skal være til inspirasjon til dere! Vi har egen blogg hvor vi legger ut nyheter og informasjon om butikken. Vi holder treff og kurs og informasjon om dette blir lagt ut på bloggen. Stikk gjerne innom en dag , for en hyggelig prat, litt inspirasjon og en kaffekopp!



Hilsen Hilde, Mona og Rita



Se mer i nettbutikken eller i vår blogg!











Premie



Premien du kan vinne denne gangen er disse 5 flotte Vintage klippearkene som er designet av Hilde Røisehagen.








Udfordring 6

Vores næste udfordring lyder:

Lav noget hvor du bruger en af vores blomstertutorials


Du kan se dem her:
link uge 32 spiralblomster
link uge 33 foldede blomster
link uge 34 retroflower-blomster
link uge 35 blondeblomster

Der vil komme to tutorials mere til flotte blomster.


Der er deadline d. 13 september. Reglerne står i sidebaren til venstre. Vi glæder os til at se, hvad I finder på.



Til sidst lidt inspiration fra det dygtige designteam:


Mette
Mette har leget med retro flower punchene og har lavet dette yndige kort.


Dorthe
Dorthe har lavet foldede blomster og har brugt dem på et smukt stemningsfyldt kort.

Merete
Merete har lavet et flot blåt kort med masser af romantiske detaljer.


Heidi
Heidi har lavet blondeblomster og har brugt dem på et varmt og smukt kort.


Benita
Benita har lavet spiralblomster af gammelt nodepapir og brugt dem på et brunligt kort.

Linda
Linda har lavet en smuk blomst af gamle bogsider, brads og glimmermist.

 
Husk også vores hyggelige lille overraskelse. Du deltager ved at blive fast læser på bloggen, og så må du selvfølgelig gerne reklamere for overraskelsen på din blog.


14 kommentarer:

  1. Kjempe artig å måtte bruke en av blomstrene deres:D å artig å endelig ha litt å kunne bruke i vintage stil:D elsker den stilen

    SvarSlett
  2. Så roliga blommor!!
    Jag har använt mig av dem i mitt arbete.
    Länkat & klart!
    Kram

    SvarSlett
  3. Wow sier jeg for en flott side dere har.. masse flott inspirasjon her.. :O))

    SvarSlett
  4. Mit bidrag med en spiral blomst.

    SvarSlett
  5. Dere har noen utrolig flotte blomstertutorials. Det er første gang jeg prøver meg på en spiralblomst og den ble jo bare lekker synes nå jeg. Bidraget mitt er herved levert.

    SvarSlett
  6. Flotte oppskrifter på blomster. Nydelige kort dere har lagd til inspirasjon. Jeg har nå levert mitt bidrag :)

    SvarSlett
  7. Da har jeg også laget blomsterkort :D tusen takk for tutorials! kommer nok til å bruke de mye fremover!

    SvarSlett
  8. Det var inspirerende bidrag fra DT!!
    Fine tutorialer på blomster!!
    Har nå levert 2 bidrag, skal ikke se bort fra at det kan komme flere :)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Her var det mye fint å bli inspirert av! Nå har jeg for første gang sendt inn til utfordring og er veldig spent på hvordan det går. Gøy å lage spiralblomster!
    Har linket meg inn!

    SvarSlett
  10. Måtte jo prøve på spiralblomster også, så da har jeg levert et bidrag til :)

    SvarSlett
  11. Kjempeartig å prøve blomstene:) -Mitt bidrag er et bursdagskort til Svigerfar:)
    Tove

    SvarSlett
  12. Har lagt meg til for utfordring nr 6. Håper jeg har gjort det riktig!
    Herlige blomster! Takk for inspirasjon.
    Mvh Katarina

    SvarSlett
  13. Dette var en kul oppgave! :-D
    Må man lage blomstrer helt i følge deres tutorials, eller kan man lage av andre punchere/dies man har?

    SvarSlett
  14. oooo, nydelige blomster! Passet perfekt på sparebøssen min :)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!