15 september 2010

Udfordring 7

Det er utroligt, så hurtigt tiden er gået siden Vintage Udfordringsbloggen startede.
Vi skal allerede igang med udfordring 7.
Vores sponsor for de næste 2 udfordringer er


Pia,, som ejer Love2scrap fortæller her lidt om sig selv og butikken.
Jeg hedder Pia og da jeg boede i USA (2000-2001) blev jeg introduceret til scrapbooking. Det tog rigtig fart for mig da jeg kom hjem, men blev irriteret over at jeg ikke kunne få materialer herhjemme. Talte med Rikke Bagger (min nabo dengang) om at man kunne åbne en scrapbutik her i Danmark.

Som sagt, så gjort. I 2004 åbnede vi scrapshop i Osted; en lille butik på kun 80 m2 og et meget lille udvalg. Men i løbet af nogle år kunne vi flytte i større lokaler i Roskilde. Ny flot butik i 2005 på 200m2 med skolelokale osv.

Af private årsager blev jeg nød til at stoppe med scrapshop i 2006 og solgte min andel til Rikke, som kørte forretningen videre i 1 års tid og siden solgte forretningen til Vinnie. Hun kører i dag scrapshop videre.

I 2009 kunne jeg ikke holde mig i skindet mere. Jeg havde længe gået og puslet med tanken om en webshop med scrapsager og havde fundet navnet love2scrap. 1. maj 2009 åbnede min webshop, som dog også kunne tilbyde kurser. Fysisk var jeg i gildesalen på 1. salen af vores hus.

MEGET hurtigt blev der for lidt plads i gildesalen. Jeg begyndte at se mig om efter nye lokaler og 1. december 2009 kunne jeg åbne love2scrap i Roskilde. Lækre lokaler med skolestue. I alt 250 m2.

Hos mig har jeg Rikke Scharff, som også var ansat i scrapshop de sidste par år. Det er dejligt, for kunderne kender hende og omvendt. Mit design team består af Rikke Scharff, Stine Byager (som også var designer i scrapshop), Birthe Skødt (som også var designer hos scrapshop), Dorthe Gondan og Stine Schou Petersen. Alle utrolig dygtige og har hver sin stil og kan nogle forskellige ting. Det er super! Hver dag lægger en af designerne noget inspiration på bloggen (adgang via webshoppen). Det kan være igangværende projekter eller færdige layouts og kort.

Love2scrap udbyder et bredt sortiment indenfor scrapbooking, stempler og materialer til kortfremstilling. Vi har mange kendte amerikanske mærker, f.eks. Bazzill, Sizzix, QuicKutz, October Afternoon, Fancy Pants, Pink Paislee, Chatterbox, Prima, Tattered Angels, Tim Holtz, 7Gypsies, Graphic45, My Minds Eye, Making Memories, Imaginisce, ScorPal, Zutter, ProMarker, Hero Arts, Basic Grey, Greeting Farm, Martha Stewart og Xyron, men også svenske mærker som Pysselgumman og Maja Design. Vi prøver altid at lytte til kunderne og efterkomme deres ønsker.

Af kurser tilbyder vi også mange forskellige. Der er som regel 2 instruktører pr. kursus til 12 kursister. Her i efteråret kan jeg f.eks.nævne kortkurser, julekort kurser, begynder kurser (scrapbooking), farvelæg med pro-markers kursus, pynt dine julegaver, minialbums, glimmer glam kursus, vintage kursus, scrapmarathon (scrap i 12 timer), gå til scrapbooking (10 onsdage) og kursus i dobbelt-layouts. Allerede nu er flere af kurserne udsolgte.

Du kan se mere i Love2scraps webshop

Eller kigge forbi deres blog, som er fyldt med deres designteams flotte kreationer.

Præmien:





Udfordring 7

Denne gang lyder udfordringen på at I skal i gang med bølgepap

I har frie hænder med hensyn til, hvad i ønsker at lave - bare der er bølgepap på dit projekt.
Og som sædvanligt skal det være i vintagestilen, da det jo er en vintageudfordringsblog. :)
Vi glæder os helt vildt til at se, hvad I finder på!

Der er deadline d. 28. september kl. 18.00.
Reglerne står i sidebaren.
Læg et linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag til vores udfordring.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg, hvor dit bidrag er i, ellers er det ikke sikkert, vi kan finde det.

Designteamet har allerede været i fuld gang:

Benita

Anne Bente

Mette

Merete

Dorthe

Linda

Så find bølgepappet frem og kom igang :)
Vi glæder os til at se, hvad I kreative mennesker finder på.

19 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg "fant" ikke Mr. Linky, så her er mitt bidrag: http://henrikkeskortkreasjoner.blogspot.com/2010/09/vintage-babykort.html

    SvarSlett
  2. au...glemte mr. linky i farta! skal fikse det med engang! og legger linken din inn som nr 1 :D
    klemmmmm Linda S. L

    SvarSlett
  3. OBS!!!! Har klar å gjøre noe feil har lagt inn nytt bidrag å sist bidrag jeg laget til denne bloggen, hva kan jeg gjøre for å få vekk bidrag 6.???????
    hilsen anita ( ikke så flink på Pc)

    SvarSlett
  4. Jag har aldrig använt wellpapp tidigare så detta var en kul utmaning!
    Jättefina DT alster ;)
    Kram Kram!
    /Ida, Sverige

    SvarSlett
  5. siv anita; jeg tar å fjerner den for deg ;)
    flott at du sier ifra, tusen takk :D
    klemmm

    SvarSlett
  6. Jeg prøver med et julekort med bølgepap.

    SvarSlett
  7. Gøy med bølgepapp=) fint med utfordringer der en faktisk blir utfordret til å prøve noe nytt!

    SvarSlett
  8. Nyyyydelige DT-bidrag !!

    Klem :o)

    SvarSlett
  9. Mye fint man kan bruke bølgepapp til... Har lagt til mitt bidrag ;-)

    SvarSlett
  10. Hei Benita!

    Takk for at du gjorde meg oppmerksom på at jeg hadde glemt å linke til dere i blogginnlegget mitt. Det var en ren forglemmelse og jeg beklager så mye. Det er nå fikset på og dere er nevnt og linket til.
    Og takk for en flott utfordrings blogg med masse herlig innspirasjon.

    Klem fra Trine Lise

    SvarSlett
  11. flott utfordring.
    Det ble to bidrag fra meg i dag :)

    SvarSlett
  12. da har jeg lagt inn 2 bidrag i bloggen min og linket med mister linky :)

    SvarSlett
  13. Super utfordring! Ha en fin dag alle sammen , klem fra Marianne

    SvarSlett
  14. Flott utfordring og første gang jeg deltar. Ble veldig inspirert av å se gjennom bloggen :)

    SvarSlett
  15. Hei, jeg håper jeg har gjo.rt det riktig, for det er første gang jeg prøver meg på en utfordring.WWW.sissins.blogspot.com

    SvarSlett
  16. Bølgepappen er en kjær venn!!! Super utfordring!! og nydelige bidrag fra dere i DT!!

    SvarSlett
  17. Bølgepapp er digg!! Takk for en fin utfordring.

    SvarSlett
  18. Håber det lykkes, denne gang : )
    Tak for en dejlig blog, med skønne udfordringer, og en masse inspiration af de dygtige DTér

    SvarSlett
  19. Det tok sin tid før jeg fikk tid til å gjøre et kort til denne utfordringen men nå har jeg levert mitt bidrag! Takk for mange flotte inspirasjons-kreasjoner!

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!