15 oktober 2010

udfordring 9

Vores sponsor for denne udfordring er:



Crafty har sponsoret denne flotte præmie med tre stempler og en rigtig flot blok papir.


Du kan læse mere om Jean og hendes lækre vintagebilleder og flotte stempler under månedens sponsor.

Besøg også gerne hendes inspirerende webshop her:

Udfordring 9
Denne gang er udfordringen:

Lav din egen baggrund


Som altid har I frie hænder med hensyn til, hvad I ønsker at lave.

Dog skal det være synligt, at I har lavet baggrunden selv, der må gerne stå, hvordan I har lavet den, og så skal det selvfølgelig være i vintagestilen.

Vi glæder os meget til at se, hvad I finder på!

Der er deadline d. 28. oktober kl. 18.00.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Læg et linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag til vores udfordring.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg, hvor dit bidrag er i, ellers er det ikke sikkert, vi kan finde det.

Her kan du se Designteamets kreationer.
Vi har denne gang fået sponsoreret materialer (forskellige stempler) fra Crafty Individuals. Alle i designteamet har skrevet, hvordan de har lavet deres baggrund, så I kan blive inspireret.

Mette
Jeg har farget tagen med distress vintage photo.
Stemplet bakgrunn med tekststemplel fra Crafty.
Embosset kantene på tagen.
Og tilslutt har hele tagen fått en omgang med glimmermist.


Dorthe
Jeg har stemplet med crafty stemplet på en tag.
Jeg brugte distress vintage photo.
Bagefter sprayede jeg med gold glimmermist.
Selvfølgelig er alle kanter sværtet med vintage photo.


Kianel
Jeg gjorde egen backgrund med distresser och perfect pearl.
Jeg använde gammal stämpel plata från Crafty secrets "french mail".



Renate
Jeg har på min bakgrunn brukt servietter, gesso, bokside og biter av blonde


Benita
Jeg har sværtet små firkanter med to forskellige distress inks.
De er sat fast som mosaik på baggrunden.
Stemplet fra Crafty er malet med Rock Candy fra Ranger.


Merete
Jeg har laget et flaskekort.
Jeg har brukt ei gammel bokside til bakgrunnspapir.
Den har jeg hatt mye cracklepaint i hvitt og beige på.
Jeg har også svertet mye med vintage photo.


Anne Bente
Jeg har som bagggrund brugt distress ink og glimmermist.


11 kommentarer:

  1. Så fine bidrag fra DT !!!
    Ha en riktig fin og kreativ helg :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Her er det bidrag fra meg og..http://vibaartandscrapbooking.blogspot.com klem

    SvarSlett
  3. Ååå, for noen fantastiske DT-bidrag :D Denne vil jeg prøve meg på! Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Her er så mit,lidt utradiotionelle, bidrag til jeres udfordringsblok.
    knus

    SvarSlett
  5. Da har jeg prøvd meg på denne jeg også, og tittet litt rundt om på det som er kommet inn - så utrolig mye lekkert!! Herlig inspirasjon :)

    SvarSlett
  6. Så prøver jeg da også lige at være med her. Vintage er ikke min stærke side... Men man skal jo starte et sted :-)

    SvarSlett
  7. ååå så fantastisk mye vakkert det var her inne !!! her må jeg nok kikke nærmere <3 Tusen takk for inspirasjonen ! Legger igjen et lite bidrag med ønske om en herlig søndag til alle sammen :)

    SvarSlett
  8. Spennende.....første gangen jeg prøvde meg på og lage egen bakgrund.....første gang jeg har prøvd meg på embrossing også.....så det ble det det ble.

    SvarSlett
  9. Att göra egna bakgrundspapper är en utmaning som passar mig bra! Vintage är en vacker stil men jag behöver träna på det. Rolig utmaning. :-)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!