11 november 2010

Får du lavet mange julekort?

Julekort lavet af Renate


Nu nærmer julen sig med hastige skridt, og vi har brug for en masse julekort, der kan sendes ud til vores venner og familie inden julen.


julekort lavet af Benita


Hvordan går din julekort-produktion? Har du også svært ved at komme igang med julekortene, mangler du lidt inspiration eller kan du bare godt lide en god udfordring?

Juletag lavet af Mette


Lørdag d. 20. november 2010 holder vi et julekort arrangement,
hvor du via udfordringer, konkurrencer og andet sjovt kan komme igang med julekortproduktionen. Hvert DT medlem laver en udfordring med tilhørende præmie. I har 48 timer til at lave så mange kort, som I har tid og lyst til. Derudover vil der være præmie til den person, der laver flest julekort til vores udfordringer.

Julekræmmerhus lavet af Anne Bente


Hvis du har lyst til at deltage i dette, så skriv en kommentar under dette indlæg. Det er kun de tilmeldte der kan deltage i arrangementet. :)


Julekort lavet af Merete

Vi glæder os rigtig meget, så vi håber, du har lyst til at deltage. :)

Juleuro lavet af Kianel






Og en lille ekstra juleinspiration tilsendt af Signe fra Danmark.
Tusind tak for det flotte kort. :)

32 kommentarer:

  1. Så spennende ! Jeg blir gjerne med :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  2. Dette hørtes ordentlig spennende ut! Jeg vil gjerne være med :)
    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  3. Jeg vil da også gerne forsøge mig... venter spændt på hvordan det skal foregå.. Da jeg ikke har prøvet sådan noget før..


    Jayne

    SvarSlett
  4. Forstår ikke helt hvordan dette skal foregå, men vil gjerne være med.

    SvarSlett
  5. Jeg er også med på udfordringen ;)

    SvarSlett
  6. jammen det lyder da skønt, jeg vil gerne deltage :-)

    SvarSlett
  7. Åhh..nej jag är ju bortrest då... ingen chans man får veta i förväg vad det är för utmaning...så man kan lämna in i förväg? vill ju så gärna vara med...

    SvarSlett
  8. Har ikke kommet noe særlig igang med julekortproduksjonen nei;) Dette hørtes ut som et morsomt arrangement, så det må jeg prøve å være med på:)

    SvarSlett
  9. Dette hørtes morsomt ut! Jeg vet ikke hva det er, men vil være med likevel. Spennende :-D

    SvarSlett
  10. Siden julekortproduksjonen her i huset ikke helt er kommet i gang så hiver jeg meg med. Veldig spent på hva dette går ut på, veldig spennende! :o)

    SvarSlett
  11. What a wonderful creations Betina.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  12. Å dette hørtes spennende ut,
    så jeg er med ...

    -Helle-

    SvarSlett
  13. Jeg har veldig lyst å være med (",) Har vært mye på reise i høst, så nå gleder jeg meg til å lage julekort!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  14. Dette høres morsomt ut....er jo igang med julekort produksjonen...men utfordringer gir alltid et ekstra puff..så jeg er med...gleder meg!

    SvarSlett
  15. Det lyder spændende, jeg er med hvis tiden bliver til det.

    SvarSlett
  16. Der kommer mere info om HVORDAN det kommer til at foregå, men hvert DT medlem giver en udfordring og så har I to dage til at løse opgaven. Der vil derudover være en præmie til den der laver FLEST julekort.

    Bare roligt det er ikke indviklet. :)

    SvarSlett
  17. Dette høres jo spennende ut blir med jeg!
    Kjekt med utfordringer!

    SvarSlett
  18. Jeg blir med. Trenger å lage noen julekort. Har ca 20 igjen å lage. Bra med litt inspirasjon og en dag som settes av.

    SvarSlett
  19. Jag vill gärna vara med och göra julkort! Problemet blir ju bara att fundera ut vem som ska få de finaste korten... =)

    SvarSlett
  20. Høres gøy ut. Jeg vil gjerne være me på utfordringen :)

    SvarSlett
  21. Jeg vil gerne være med så langt som tiden rækker

    SvarSlett
  22. Dette høres supert ut. Jeg vil gjerne være med på dette :)

    SvarSlett
  23. Jeg vil også gerne være med...hvis jeg kan finde ud af det ? Hvad der det dér Linky-noget ?

    SvarSlett
  24. Ja, jag vill jättegärna vara med!

    SvarSlett
  25. Spenende, dette vil jeg være med på. :)

    SvarSlett
  26. Ja, dette vil jeg være med på! Har vært så lite på bloggen i det siste at jeg ikke har fått det med meg engang... Men klart jeg vil delta!!! ;)
    Klemmer, Randi WS

    SvarSlett
  27. Jeg blir med på denne. Hvis man ikke trenger å være med på alle. Det har jeg ikke tid til :)

    SvarSlett
  28. Denne må jeg hive meg på tror jeg, trenger absolutt å komme igang med julekortproduksjonen! Får så om jeg rekker så mange, men kanskje et par..?

    SvarSlett
  29. Super spændende. Jeg er med ; )

    SvarSlett
  30. Hei!:) Såå artig utfordring da:) Jeg hiver meg på, og skal se om jeg får laget det dere i DT ønsker:) Puuuh, hva venter jeg egentlig etter,her er det bare å hive seg rundt..48 timer!!:))hihi
    Ha en strålende dag, alle sammen!
    Klem, Ellen

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!