20 november 2010

julekortarrangement

Så er det endelig blevet d. 20 november, og klokken er 12. Det er nu, vi holder vores julekortarrangement. Og hold da op, hvor har vi bare glædet os! Alle deltagere har meldt sig til i denne tråd. Du kan stadig nå at tilmelde dig ved at skrive en kommentar i feltet på indlægget, som linket henviser til.

De deltagende designteam medlem kommer med deres egen udfordring. Til hver af deres opgave hører der en præmie, som de selv vælger en vinder af. De har lavet deres eget indlæg her på bloggen, hvor du kan se mere om lige netop deres udfordringer.

Anne Bente udfordrer dig til at bruge blonder

Merete udfordrer dig til at lave et blåt eller lilla julekort

Renate udfordrer dig til at bruge blomster og snekrystaller

Kianel har lavet en skitse, du skal følge

Benita udfordrer dig til at bruge nodepapir

Mette udfordrer dig til at bruge en engel på dit kort.

Og så har vi fået fat i en vildt dygtig gæstedesigner, som udfordrer dig til at lave et gråpapirsposekort efter hendes tutorial. Kig forbi Ingveigs udfordring.



Klik dig videre til de enkelte designmedlemmers udfordringer og se flere detaljer og et inspirations kort. Når du er færdig med dit julekort, lægger du et direkte link ind på MrLinky under den udfordring, du har lavet. Så deltager du i konkurrencen om præmien.

Konkurrencen slutter d. 22. november kl. 12, hvor du har haft 48 timer til at deltage med så mange kort som du kan nå at lave.

Vi glæder os til at udfordre jer!

Reglerne:
* du må deltage med så mange bidrag, du kan nå
* du må kun deltage med hvert julekort i en udfordring (altså ikke bruge samme julekort til flere udfordringer)
* du skal linke direkte til indlægget med dit julekort, ikke bare til din blog
* du skal være meldt til for at kunne deltage. Du kan melde dig til helt frem til mandag kl 12.
* du kan uploade julekortene helt frem til deadline, som er mandag kl 12
* det er venligt at skrive en kommentar hos de enkelte designeres udfordringer, hvis du deltager i den
* husk at lægge et link til alle dine julekort lavet til dette julekortarrangement i nedenstående MrLinky, så du deltager i konkurrencen om, hvem der har lavet flest julekort. Præmien er hemmelig til mandag kl 12. :)

21 kommentarer:

  1. Her var lidt blå jul, det har jeg aldrig prøvet,
    det er nu ikke så dumt

    SvarSlett
  2. Vet ikke hva det er med Mr. Linky i dag men mitt ble lagt inn i hver utfordring selv om jeg bare la link inn i Renate sin utfordring.Men det finner dere sikkert ut av.
    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. ja, jeg håber der smart kommer en af dem der har forstand og tilgang til bloggen her og ordner op :)

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg har meldt meg opp til dette, men har et spørsmål. Er det en premie til den som lager flest kort totalt i konkurransen, og så er det er premie fra hver DT medlem i hver oppgave? Jeg er uansett med, og skal hive meg i kortlaging NÅ :)

    SvarSlett
  5. ja, til den der laver flest, og så har hver DT en præmie som hun trækker imellem dem der er med på netop hendes udfordring :)

    SvarSlett
  6. Tak for nogle gode udfordringer.

    SvarSlett
  7. Skal alle kort være vintage? Jeg er litt ny innenfor den sjangeren nemlig. Men vintage er vel gjerne duse farger, ikke nødvendigvis bare brunt?

    SvarSlett
  8. Da er jeg igang også, men det ser ut som jeg må ta natta til hjelp, hi, hi :o) Kan man legge ut kortene i et innlegg på bloggen, men merke dem med utfordrer/tema ?

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  9. Det er dejligt at høre i er i gang :)
    Hvis man loader alle billeder i en tråd på sin blog, så skal man huske at poste indlægget flere gange i mr. Linky.
    Der er jo flere muligheder for at vinde:
    - hos hver designer.
    - samlet komkurrenceevne med de fleste kort.

    SvarSlett
  10. Ett litet bidrag till AnneBentes utmaning!
    Så roligt!
    Kram från scrappida

    SvarSlett
  11. såååå smukke kort i dog laver alle, her er megen inspiration at hente.

    SvarSlett
  12. Takk for raskt svar, Dorthe :o)

    SvarSlett
  13. Tusen takk for en kjempeartig utfordring og nydelige inspirasjonsbidrag !! Jeg rakk et kort til hver av dere :o)
    Nå er det bare rydding i kaoset som gjenstår :)

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  14. Kjempemorro arangement og flotte utfordringer. Fikk desverre bare muligheten til å være med på 3, tiden denne helgen strakk ikke til. Men masse inspirajson har jeg fått, har til og med funnet malen til årets julekort til familie og venner.
    Takk for at jeg fikk være med, har kost meg masse!
    Ønsker alle en superflott og kreativ uke!
    -Cathrin-

    SvarSlett
  15. Så utrolig morsom utfordring. Som dere vil se av mitt ene bidrag, kom det helt uventede ting og tok tiden min. Men jeg klarte i hvert fall et kort før alt skjedde her!

    SvarSlett
  16. PUH - nå er alle bidrag lagt inn. Har hatt ei alldeles deilig helg, med deres julekortarrangement :)
    Litt vrient å sitte å vente på dagslys for å få tatt rimelig bra bilder av kortene :s

    SvarSlett
  17. Jeg har hatt en fantastisk helg. Og nå er alle mine bidrag lagt ut. I tillegg til dette fikk jeg jammen meg gjort mye annet også. Og nå flyter det på kjøkkenet, så er vel på tide å pakke sammen litt ;) En herlig utfordring dere har hatt, og jeg håper det kommer flere slike.

    SvarSlett
  18. Heisann!
    Trøblet veldig med Mr Linky, er ikke helt sikker på om alle mine bidrag kom med på denne linky'en... Har 7 - ikke nok til å ha flest, men ett til hver utfordring iallfall!!! ;)

    Klem, Randi WS

    SvarSlett
  19. Ser ut til at jeg ikke fikk lagt inn det siste kortet, her er linken (rakk å levere det til fristen på Renates blogg, men linky'n her ville ikke...)

    http://hobby-for-sjelen.blogspot.com/2010/11/vintage-julekort-7.html

    SvarSlett
  20. Ehhh, skulle jeg ha lagt inn linkene her på førstesiden også ?
    Jeg har bare lagt inn link hos hver av dere jeg....

    Klem :o)

    SvarSlett
  21. Jeg er spent på når dere har kåringen klar jeg, for fra i morgen og ut uka er jeg mest sannsynlig nettløs ;)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!