20 november 2010

Mettes udfordring

Lage et kort med englemotiv!!
 
  Engler er så absolutt min favoritt og det er en  gjenganger mine julekort. Min utfordring er at dere skal  lage et julekort med englemotiv! Om dere  ønsker å bruke bilde eller stempelmotiv er opp til dere ! 


Håper dere har lyst å delta på utfordingen min , for jeg gleder meg til å se hva dere lager:))




Min premie er 2  klippeark med englemotiv  som er designet av Hilde Røisehagen for Happy Hobby!


Læg et link til dit kort lavet til denne udfordring i MrLinky nedenunder, tak!

9 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig udfordring

    SvarSlett
  2. Jeg elsker også engle,
    værsågod et kort til dig.

    SvarSlett
  3. En härlig utmaning.Och nu är mitt bidrag klart.
    Ha,en bra Söndag!

    SvarSlett
  4. Et englekort til utfordringa!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Jeg elsker engle til jul, så det var lige en udfordring for mig ; )
    God søndag til jer.

    SvarSlett
  6. Her kommer kort nr.2 fra meg ;) Nydelig utfordring, og så fine kort du har laget :)

    SvarSlett
  7. Rolig utmaning! Jag bara ÄLSKAR änglar också, det gör ju saken ännu roligare!!
    Kraaam

    SvarSlett
  8. Nydelig kort og flott premie!
    Jeg beklager det dårlige bildet på engle-bidraget mitt.

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  9. Jeg har lavet et lille engelkort - dejlig udfordring

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!