01 november 2010

Udfordring 10

Det er koldt, blæsende og efterår.
Så der er dømt hygge og en masse af scrap :)

Vi har planlagt en masse spændende udfordringer mm. for de næste måneder, så derfor skal du holde øje med Vintage Udfordringesbloggen :)

Så er vi klar med endnu en spændende Vintage Udfordring.




Crafty Individuals har endnu engang sponsor en rigtig lækker gave med både stempler og en blok papir.


Du kan læse mere om Jean og hendes lækre vintagebilleder og flotte stempler under månedens sponsor.

Besøg også gerne hendes inspirerende webshop her:




Udfordring 10
Denne gang er udfordringen:

Brug heat embossing eller UTEE


Som altid har I frie hænder med hensyn til, hvad I ønsker at lave.

Dog skal det være synligt, at I har brugt heat embossing eller UTEE. Desuden skal det være tydeligt beskrevet i teksten, hvad der er brugt og hvor de er brugt.
Det eneste krav vi har er, at det selvfølgelig være i vintagestilen.

Vi glæder os så meget til at se, hvad I finder på!

Der er deadline d. 13.november kl. 18.00.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Læg et linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag til vores udfordring.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg, hvor dit bidrag er i, ellers er det ikke sikkert, vi kan finde det.


Her kan du se Designteamets kreationer.
Crafty Individuals har endnu engang været sågavmilde, at sende materialemed til designteamet.
Denne gang har vi brugt forskellige billeder fra deres papirkollektion.
Alle i designteamet har skrevet, hvad og hvordan de har valgt at bruge heat embossing eller UTEE.


Mette
Jeg har brukt bilde fra Crafty som har fått litt gesso på kantene.
Har embosset kantene på mønsterpapiret med offwhite embossing.


Anne Bente
Jeg har embosset baggrund , teksstempel, sommerfugl og lacecirklen under billedet.
Billedet er fra Crafty


Benita
Jeg har lagt otte lag af klar UTEE ovenpå fire små billeder fra Crafty. Det har været i fryseren i et par timer og herefter er det blevet knækket, så det ligner "cracked glass".



Renate
Jeg har brukt to bilder fra Carfty. Jjeg har embosset med UTEE på den store swirlen
til høyre på Pringels-boksen.


Dorthe
Jeg har stemplet bagrunden og embosset med almindeligt guld embossingpulver.
Kanten er sværtet med Vintagephoto samt embosset med guldfarvet UTEE.
Der er brugt s flotte billeder fra Crafty, som har fået en kant af Perle UTEE.


Merete
Jeg har laget en tag med et bilde fra Crafty.
Jeg har brukt distress overalt på tagen.

Kianel
Jag embossade den svarta flagermus med utee. Bilden och stämpeln jag använde på toppen av kortet är fra Crafty secrets.

Linda
jeg har laget en After Eight eske, hvor jeg har brukt bilder ifra Crafty oppå toppen og på begge sidene (se detaljer i min blogg). Bildene er embosset med UTEE, så lagt i frysen i noen timer, hvor så knekt opp :D


1 kommentar:

  1. hi, i made a special advent box for this challenge. thanks for the inspiration and the opportunity to play. If you have any question about the box feel free to ask me.

    Greetings from Hungary,
    Rose

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!