15 november 2010

Udfordring 11

Vi kan denne gang byde velkommen til en ny sponsor


Gitte Grønfeldt Sørensen er indehaver af Hobbyboden, som ligger på Samsø.
Hos Hobbyboden kan du finde et bredt udvalg af hobbymaterialer til især Kortfremstilling og Scrapbooking.


Hos Hobbyboden kan du, udover produkter fra en lang række af de populære producenter, også finde materialer, som du ikke lige finder alle andre steder - og hvor priserne samtidig er konkurrencedygtige med andre hobbybutikker.

Da jeg, Gitte, selv er en flittig kort-mager og scrapper, som elsker at eksperimentere og prøve nyt, har jeg efterhånden fået en god indsigt i rigtig mange teknikker !!

Du er derfor altid velkommen til at ringe eller maile, hvis du har brug for et godt tip eller vejledning.
Se mere om på deres weebshop Hobbyboden
eller på deres blog med alle de smukke blomster mm. Hobbybodens blog



Udfordring 11

Vi elsker hygge.
Så derfor har vi denne gang valgt at tage forskud på julen.

Din opgave er:
Pynt en juleæske

Der er ikke så krav til jer denne gang.
I må selv bestemme, om i selv laver æsken, bruger en gammel æske eller måske pynter en chokoladeæske.
Det eneste krav vi har er meget simpel: det skal selvfølgelig være i vintagestilen.

Vi glæder os meget til at se, hvad I finder på!

Der er deadline d. 28. november kl. 18.00.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Læg et linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag til vores udfordring.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg, hvor dit bidrag er i, ellers er det ikke sikkert, vi kan finde det.


Vintage Udfordringens dygtige designteam har været meget kreative og lavet disse smukke æsker.
Vi har denne gang fået sponsoreret de lækreste blonder og smukke vintagebilleder fra Hobbyboden.


Mette





Merete
Jeg har dekorert ei eske med blonder, bånd og bilde fra Hobbyboden.


Benita
Jeg har lavet en julegavepose,hvor jeg har brugt et af billederne fra Hobbyboden.

Bagsiden af juleposen.



Linda

Jeg har brukt bilde og blonder i fra hobbyboden og dekorert/laget en After Eight eske :D


Dorthe
Jeg har dekoreret æsken med gesso, nodepapir samt julepapir fra Pion.
Billedet og blonden er fra Hobbyboden.


Anne Bente
Jeg har brugt billede og blonder fra hobbyboden

Renate
Jeg har brukt bilde og blonde fra Hobbyboden



Tilslut vil jeg huske jer på at vi

Lørdag d. 20. november 2010 holder vi et julekort arrangement,
hvor du via udfordringer, konkurrencer og andet sjovt kan komme igang med julekortproduktionen. Hvert DT medlem laver en udfordring med tilhørende præmie. I har 48 timer til at lave så mange kort, som I har tid og lyst til. Derudover vil der være præmie til den person, der laver flest julekort til vores udfordringer.

Hvis du har lyst til at deltage i dette, så skriv en kommentar
Det er kun de tilmeldte der kan deltage i arrangementet.

11 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Ja jeg kokser altså rundt idet, det er nr. 2 inslag der er det rigtige, altså hvis det er her det skal sættes ind (det er alderen der trykker)

    SvarSlett
  3. Fantastisk flotte DT-bidrag !!

    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Vilka fantastiska DT alster! Helt underbara!
    Nu har jag länkat mitt bidrag...
    blir spännande.
    Kram Scrappida

    SvarSlett
  5. Nydelige kreasjoner fra DesignTeamet! -Prøver meg med Toffifee eske:) Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Nu har även jag lagt in ett bidrag på min blogg :)
    http://cina99.bloggplatsen.se/2010/11/20/3990907-tre-utmaningsbidrag/

    SvarSlett
  7. Deltar på denne :) Nydelige DT-bidrag.

    SvarSlett
  8. Artig utfordring og flotte DT-bidrag

    SvarSlett
  9. I made one too, thanks for inspirating me. hugs from Hungary, Rose

    SvarSlett
  10. Så har jeg også forsøgt mig. Herlig udfordring ;)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!