01 desember 2010

Udfordring 12

Så har vi taget hul på december måned, hvilket bringer en masse hygge og dejlige timer med de nærmeste.
Jeg håber, at der også vil blive lidt tid til scrap og en ny Vintage Udfordring.


Udfordring 12:

Lav et juleflaskekort

I bestemmer selv, hvordan i vil lave kortet.
Det eneste krav vi har til jer er meget simpel: det skal selvfølgelig være i vintagestilen.

Vi glæder os meget til at se, hvad I finder på!

Der er deadline d. 13. december kl. 18.00.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Læg et linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag til vores udfordring.
Husk: det skal være et direkte link til det indlægget med dit bidrag, da vi ellers ikke kan finde det.
Du kan blive den heldige vinder af en lækker overraskelse fra denne måneds sponsor:

Du kan læse om Hobbyboden under Månedens Sponsor.
1000 tak for det, Gitte.


Design Teamet har denne gang været meget kreative.
De har lavet forskellige udgaver af flaskekortet, som forhåbentlig kan inspirere jer til at deltage i denne udfordring.

Vi er endnu engang så heldige, at Hobbyboden har sponsoreret lækker blonde og de sødeste Vintagebilleder til designteamet.

Linda



Anne Bente
Benita


Kianel


Renate


Dorthe


Tilslut vil jeg lige minde jer om, at vi har udvalgt vinderne af Julekort arrangementet.



4 kommentarer:

  1. Skøn konkurrence den skal jeg da lige prøve at være med til. Flotte bidrag designteamet er kommet med skal jeg love for.
    God søndag til jer!
    Vh Renne

    SvarSlett
  2. Härlig, annorlunda utmaning!

    Kram, Outi

    SvarSlett
  3. Så vil jeg også forsøge mig...er lidt spændt på at se om jeg kan finde ud af det dér "linke-noget", det er nyt for mig ;-)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!