01 januar 2011

Udfordring 14


Velkommen til 2011


Jeg håber, at i alle er kommet godt ind i det nye år.
Er í klar på et år fuld af sjove og spændende udfordringer?

Vi tager hul på år 2011 med en ny sponsor.



Bugaboo Stamps er ejet af den meget kreative designer, Jodie.
Hun fortæller lidt om sig selv og hendes designs.


My name is Jodie .
As I write this I am 35..going to be 36 in November (yikes!)
I have 5 beautiful children, Skye (16), Isabella (almost 3), Desiree (9), Sean (11), Michael (12)
Add in a dog and a cat to that .....a housefull!
They keep me very busy and no...I am not crazy...LOL..well ..maybe a little!

I have been designing graphics for 7  years, mostly for those who digitize, and now venturing into this new idea of stamps. I love to draw and love to see were my designs go and how they are used.
I find making people smile with my graphics very rewarding!
When you live in a tiny Saskatchewan town, sending your images to Iceland, the Netherlands, Africa to name a few is very exciting!

What else can I say?
The name Bugaboo Stamps...how did I come up with it? Well..i had a few others in mind but they were taken, I finally decided on the name Bugaboo as that is a nickname i have for my kids sometimes.
I live in a tiny Saskatchewan town. Before moving to Saskatchewan I lived in Alberta.....were i could get a DONAIR!! LOL (sure do miss them) I enjoy reading V.C Andrews, love anything to do with crafts (I just wish I had the time to do them!) I love to draw (obviously) write poems, LOVE Bon Jovi, and am in the middle of writing a kids book I would love to see published one day.
Anyhow, that’s a bit about me....Enjoy your stay!
I always love to hear from you!

Jodie♥

I kan besøge hendes webbutik: Bugaboo Stamps
Eller hendes blog: Bugaboo Stamps


Udfordring 14:

Denne gang har vores egen Linda designet en rigtig flot skitse, som i skal lade jer inspirrer af.
Vi glæder os til at se DIN fortolkning af den lækre skitse.

Du bestemmer selv om du vil bruge skitsen som base for et kort, et LO eller måske en æske..
 Du bestemmer :)
Men husk man skal kunne se at du har fulgt skitsen.
Skriv meget gerne i indlægget, hvad du har ændret, hvis du ændrer noget.


De eneste krav vi har er, at det selvfølgelig skal være i vintagestilen, og at I overholder vores regler.

Der er deadline d. 13. januar kl. 18.00.

Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Læg et linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag til vores udfordring.

Husk at det skal være et direkte link til det indlæg, hvor dit bidrag er i, ellers er det ikke sikkert, vi kan finde det.
DU kan også vælge, at sende dit bidrag til vores mail: vintageudfordring@gmail.com


Designteamet har denne gang fået sponsoreret nogle af de smukke og søde stempler fra Bugaboo Stamps. Vi har ladet os inspirere af Lindas skitse og lavet disse smukke kreationer.


Benita: 

Jeg har taget mig lidt friheder mht skitsen. Jeg har f.eks. vendt den en omgang, ændret en oval til en firkant og har lavet en strimmel om til et banner. På de to sidste banner-trekanter skal navn og dato stå for min kommende niece, som efter planen kommer til verden i april. :)


Kianel:
The image is a digi stamp from Boogaboo. I used Linda's sketch and turned it 90° to the right. Papers are from Oohlala and MME. Dies are from Cheey Lynn Designs (tag, oval, scalloped oval, square, rectangle). The image is coloured with distress inks reinkers and Creative Inspirations shimmer paints. I also used embellishments such as lace + ribbon + flowers + leaves.


Renate:
Jeg har snudd på skissen en gang slik at den ligger vanrett.
Jeg har brukt ark fra I Lowe Scrap, digitalstempelet jeg fikk tilsendt og jeg har distresset henne med reinkere.
Det er glitterlim på vingene, jeg har og brukt blonder, blomster, charms, halvperler, pyntenåler og krystallgren fra Magnolia.
Mette:
Har brukt mønsterark fra Magnolia, diverse blonder, blomster og tekst fra Kort og Godt, tyll og kakeserviett.Motivet er fra Boogaboo stamps.



Dorthe:
Jeg har brugt mønsterark fra Maja Deign.
.Jeg har pyntet med Cherry blossom og rosenknopper i råhvide og rosa. Samt blonde velurbånd og lidt perler.
 Den lille fine engel er farvelagt med distress ink og vingerne har fået lidt glimmer stickels.


Signe (gæstedesigner):




Signe har lavet dette fine kort som er inspireret af lyskortet.
Hun har istedet valgt, at lave plads til lidt sødt og en CD inde i kortet.
Hun har holdt kortet i forskellige grønne nuancer og farvelagt stemplet fra Bigaboo Stamps med distress ink.

Du kan se mere til Signe og hendes smukke kreationer på hendes blog: Signe bendorff Hansen




 

Bidrag modtaget på Vintage Udfordringens mail:

Vi har modtaget disse flotte bidrag til udfordringen fra
Eva




Hvis du ikke har en blog, hvor du kan loade dine kreationer op.
Så har du mulighed for at sende dine bidrag til Vintage Udfordringsmailen:



10 kommentarer:

  1. Herlig utfordring, jeg storkoste meg med å lage denne!

    SvarSlett
  2. En flott skisse, morsomt å lage det du vil etter en skisse.

    Ann Kristin

    SvarSlett
  3. Spennende skisse!
    Måtte bare prøve meg på denne:)
    Heidi:)

    SvarSlett
  4. Flott skisse, og jeg har prøvd meg på en løsning på denne!

    SvarSlett
  5. Så lykkedes det mig endelig at få lavet et bidrag - fin skitse, glæder mit til at se vinderen.

    SvarSlett
  6. Så rakk jeg å lage et bidrag til deres utfordring da =D.
    Fin skisse..

    ha en fin dag.

    SvarSlett
  7. Hei hei....gjorde noe rart med mitt bidrag så det ble lagt inn helt feil første gangen (nr 24) Fikk ikke til å slette det. Klem Katarina

    SvarSlett
  8. Jeg koser meg skikkelig når jeg kan blande mine to hobbyer sammen slik som jeg har gjort her. Slektsforskning inkl. gamle bilder og scrapping av kort, esker eller albumsider.

    Elsker utfordringene som kommer her.

    Klem Lillian

    SvarSlett
  9. Spennende utfordring......flott skisse.
    Klem.

    SvarSlett
  10. til Eva: FANTASTISKE lekkre kort du har laget! tusen takk for at du deltar hos oss :D
    klem linda s l

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!