15 januar 2011

Udfordring 15

Vi kan denne gang byde velkommen til en ny sponsor:


Leanne – kreativ søm er egentlig en nettbutikk for de som liker å sy, men de har mange scrappere blant kundene sine. Scrappere som er mest glad i vintage vil spesielt like de klassiske bånd og den pregete filten. Filten har en flott mønstret overflate og finnes i forskjellige farger.
Leanne – kreativ søm forsøker stadig å finne fram til nye stiler og fører en god del produkter som man ikke får andre steder i Norge. De sender pakker til både Norge, Danmark og Sverige. Ta gjerne en titt og la deg inspirere.
Se mere om på deres webshop på  leanne.no

---------------------------------------------------------

Udfordring 15

Nu har vi haft sne, kulde og sjap i lang tid. Det er ved at være tid til at tænke på forårets komme. Vi håber og beder til at det kommer snart. Der er brug for lidt flere farver i denne lidt kedelige regnfulde tid (ihvertfald i Danmark).

Derfor er din opgave denne gang:

Lav et vintage projekt med farver!

Som sædvanligt har vi ikke de store krav. Denne gang vil vi se farver og vintagestil. Vores regler skal selvfølgelig overholdes. Dem kan du læse i sidebaren. Du kan vinde en flot og spændende overraskelsespakke fra Leanne.no. Jeg garanterer dig at der er masser af vidunderlige ting, du ikke har set i din lokale scrapbutik. Så glæd dig!

Du får lige et lillle sneakpeak...


Vi glæder os meget til at se, hvad I finder på!

Der er deadline d. 28. januar kl. 18.00. Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst. Læg et linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag til vores udfordring.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg, hvor dit bidrag er i, ellers er det ikke sikkert, vi kan finde det.

Vi (i designteamet) har denne gang fået sponsoreret to forskellige, flotte og farverige bånd fra Leanne.no.


Linda

jeg har her fått brukt av begge to båndene jeg fikk fra leanne.no:D herlige farger :D Og så har jeg brukt av dem bildene vi fikk ifra Crafty Individuals :) (passet så godt til fargene på bånda og arka :D)

Dorthe
Jeg har denne gang fået rigtig knald på farverne :)
Jeg har brugt det super lækre pink bånd fra Leanne.no samt en masse fine pink & blå cherryblossom og roser. Billedet er fundet et sted på nettet og er blevet distresset og stemplet i kanten med gulddapper. 


Renate
Jeg har brukt sterke farger på blonder og bånd.

Mette
Har brukt båndet som vi fikk tilsendt fra Leanne.no


Benita
Jeg har lavet kortbasen af hvid bølgepap. Det pink papir er stemplet med et stempel fra Hero Arts "Friends deff." Oven på dette er lidt nodepapir, en doiley og et vintagebillede hentet på nettet. Jeg har sat båndet fast med små gluedots.


Kianel

Papers are from Basic Grey, stamps are from the latest Magnolia collection, scalloped circle and leaves dies are from Cheery Lynn Designs, shimmer apints are from Creative inspirations, inks are distress and versafine + embellishments. The card is in different pink tones.


Bidrag modtaget på mail:

Fra Anita Mosti


Fra Anny Brevik

Fra Sissel

24 kommentarer:

  1. For en flott utfordring, og DT-bidragene er nyydelige! :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin utfordring og flotte DT - bidrag... :-)
    Men hvor er MrLinky?
    Er det jeg som har dårlig syn på morran? ;-)

    Gro

    SvarSlett
  3. hihi jeg spørger lige Dorthe eller LInda om de smider mrLinky på... :)

    SvarSlett
  4. Sorry, jeg havde lavet en fejl, så Mr.Linky kom ikke med som planlagt.
    Men nu er den lagt rigtigt ind :)

    SvarSlett
  5. your artwork is very beautiful and here is mine:

    http://pattyskreativseite.blogspot.com/2011/01/zur-abwechselung-wollte-ich-mal-wieder.html

    SvarSlett
  6. Wow, vilka fina bidrag som har kommit in!
    Ha en bra och kreativ vecka! ;)

    SvarSlett
  7. Nydelige DT kreasjoner:) -Blir med -med Morsdagskort:)
    Klem, T

    SvarSlett
  8. En stund siden sist, men nå har jeg levert et bidrag :)

    SvarSlett
  9. åå så flotte kort dere har laget:)
    klem

    SvarSlett
  10. Kjempespennende og vanskelig oppgave!Dette ble en stor utfordring for meg!
    Nydelige og inspirerende kort fra alle i DT!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  11. Da har jeg lagt til mitt bidrag. Nydelige kort DT har laget.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  12. Skønt med lidt farve på vintage,
    jeg har lavet min ide som er med enklede
    træk, som jeg godt kan lide.

    SvarSlett
  13. Nydelige bidrag fra DT:)
    Henger meg med på denne utfordring.
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Otrolig variation bland DT-korten! En riktigt spännande utmaning denna gång.

    Klem, Outi

    SvarSlett
  15. Har lagd et bidrag til, håper det blir godkjent :)

    SvarSlett
  16. Kjekk utfordring og herlige inspirasjonsbidrag!

    SvarSlett
  17. Så ble det et tredje bidrag fra meg :)

    SvarSlett
  18. Hei.
    Da er jeg med som nr 50.
    Ida

    SvarSlett
  19. Heisann! -Har endelig lært meg å linke direkte til bidraget.. -men nå har jeg lagt inn samme kort 2 ganger, -og får ikke til å slette det første.. nr 17 Sorry!
    :)

    SvarSlett
  20. En spændende udfordring - der er bare så mange flotte indlæg, så det bliver spændende at se resultatet.

    SvarSlett
  21. Vackra DT alster!
    Kram!
    Ida H

    SvarSlett
  22. Har precis hittat hit (via Ida här ovanför...)! Underbara DT-project och en kul utmaning!!

    Kramkram
    Linda

    SvarSlett
  23. God idé med farver!
    Det gør mig altid i godt humør.

    /FarfallaDK

    SvarSlett
  24. Je viens de découvrir ce merveilleux site et j'ai fais une carte ...avant de me rendre compte que ce challenge est terminé depuis 3 semaine!Désolée,ce sera pour une autre fois!
    J'ai quand même posté ma carte sur mon blog.
    Voici le lien:http://atelierdevero.eklablog.com/bon-anniversaire-manon-a2905045#comments
    à bientôt

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!