15 mai 2011

Udfordring nr. 22

Udfordring 22:


OPGAVE: lav et dåbskort

Denne gang skal I lave et kort efter eget valg, som kan gives til en navngivning eller en dåb.
Husk blot en enkelt lille vigtig detalje: det skal være vintage.

Der er deadline d. 28. maj kl. 18.00.

Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Læg et direkte linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg med dit bidrag, så vi nemt kan finde det.

ELLER

Hvis du ikke har en blog kan du sende dit bidrag til vores mail: vintageudfordring@gmail.com

--------------------

Challenge: Make a card for a christening/babtism or name-giving celebration.
Remember just one important detail: it must be vintage.
The deadline is the 28th of May at 6.00 pm.
The rules are in the sidebar. Please read them.
Place a direct link via MrLinky when you are ready with your contribution.
Remember that it must be a direct link to the post with your contribution so we can easily find it.

You can also sent your contribution to our mail: vintageudfordring@gmail.com


--------------------

Vi er velsignet med endnu en interessant dansk butik, nemlig scrapper.dk, som vores sponsor.




Jeg åbnede Scrapper.dk, i januar 2009.
Min lille scrapbutik har til huse i et lille værelse i vores hus.
Butikken har åben tirsdag og torsdag fra kl. 17.00 - 20.00, samt
lørdag fra kl. 10.000 - 13.00.
Ellers, kan der shoppes løs i min webshop, som findes på min
hjemmeside http://www.scrapper.dk/.

Scrapper.dk´s kendetegn er bl.a., at designe clear stamps, med danske
tekster, hvilket er et hit blandt scrapperer og kortmager.
Scrapper.dk, har to designer, som begge laver mange flotte ting, som
lægges ud på Scrapper.dk blog http://dkscrapper.blogspot.com


Selv har jeg scrappet siden 2005. Jeg er meget glad for at jeg "faldt"
over denne fantastike dejlige hobby.
Hobbyen har ikke kun budt på mange kreative ting, jeg har også mødt
mange nye og spændende mennesker og fået nye veninder.
Jeg bor i Frederikshavn med min mand Tommy og vores to skønne børn på 6 og 7 år.


Besøg webshoppen: Scrapper.dk og bloggen: scrapper

--------------------

Designteamet har leget med temaet og lavet disse smukke bidrag:

Kianel

I made a book box with chocolates inside.The title "bienvenu" means welcome. The baby stamp is from Magnolia and the sentiment stamp is from Eskiss design (french stamp manufacturer). I used shimmer paints from Creative Inspirations to colour my image and all the diecuts to make a perfect match. All dies are from Cheery Lynn Designs (leaves, flourish, butterflies, flowers, scalloped oval, title font, lattice...). Papers are from MME, Canson, Bazzill and a paper lace i found in my stash. Ribbon, flowers and old lace from my stash.


Mette
Har pyntet en papirpose med ark fra Riddersholm. Malt bølgepapp med Gesso, et gammelt noteark, bred blonde som jeg har brettet dobbelt,blomster fra Kort og Godt ,WOC og Kremmerhuset. Bilde har jeg funnet på nettet.

Benita



Jeg har lavet et dåbskort med papir fra Pion Design, stempler fra Stämpelkällan fra Sverige, små chipboard-swirls fra Polske Anna. Det hele er sværtet med brushed corderoy.

Dorthe


Jeg har lavet denne søde barnevogn.

Der er brugt kraft som basis og det skønne papir fra Pion Design.
Jeg har pyntet kanterne med lidt blonde og "dynen" er pyntet med div.blomster.Puden er stanset udmed spellbinder die og stemplet med stempel fra Orion Design.
Håndtaget er lavet med en die fra Tim Holtz af dobbelt kraft

Signe
Jeg har brugt en base af kraft samt papir fra Maja Design. Herudover har jeg brugt et barnevognsstempel og et tekststempel. Kortet er pyntet med blomster, blonde, en gammel bogside samt stickles til at slutte det hele af med. Papiret er blevet krøllet og revet i stykker, og herefter sværtet med Distress Ink Brushed Corduroy samt Vintage Photo.


Renate
 Jeg har brukt ett motiv fra Lily of the Valley og malt det med reinkere fra TH.
Ark er fra Inkido og TH sin vintagepakke.
Blomster er fra WOC, Kort&Godt, Magnolia og Prima.
Jeg har brukt en MS puncher på noen kanter, en blondeserviett, en bokside,
og en bit blonde. Det er glossy accent i 'vinduet' til kirken, og liquid pearls og
glitterlim på detaljene. Tekststempelet er fra NSS.
Alle kanter er svertet med distress i fargen Walnut Stain.



Mange kreative hilsner fra Vintage Udfordrings teamet.



4 kommentarer:

  1. Flotte DT bidrag, nå er det et lite kort fra meg også her :)

    SvarSlett
  2. Takk for en flott utfordring :)

    SvarSlett
  3. Nydelige DT bidrag. Nå er mitt levert også:)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!