08 mai 2011

Velkommen til vores seks nye DT!

NU kan vi altså ikke vente mere! Vi har lyst til at præsentere vores nye store designteam. Ud over de seks medlemmer vi allerede er (Mette, Renate, Kianel, Linda, Dorthe og Benita) kan vi nu præsentere disse fantastiske piger:

Hege

Jeg heter Hege, er 36 år og bor i Steinkjer (i Norge) sammen med min samboer og våre to sønner på 8 og 11 år.


Opp gjennom livet har jeg vært innom flere kreative hobbyer, men ingen andre har gitt meg så mye som scrappingen og kortlagingen! Ikke bare får jeg uttrykt meg kreativt gjennom denne hobbyen, - jeg får også mange fantastiske nye venner!!! Jeg har vært innom de fleste stiler, men trives aller best med vintagestilen når jeg lager kort, pynter esker o.l. (alt fra lys vintage til svart vintage (steampunk))!

Når jeg scrapper LO'er liker jeg å slippe meg løs og leke meg, så da blir stilen gjerne mer freestyle (dette har nok også en sammenheng med at jeg ikke har jenter jeg kan scrappe (sønnene mine synes ikke blonder og blomster er noe tøft!))

Jeg ser på alt jeg lager som små kunstverk, og jeg ELSKER å skape kunstverkene mine!
Bloggen min: http://hobbyhege.blogspot.com/


Signe

Jeg hedder Signe, er 26 år, og bor i centrum af danmark - nærmere bestemt mellem Fredericia og Vejle, med min kæreste og skønne datter. Jeg har efterhånden scrappet en del år, men særligt gennem det sidste år har det taget fart. Det er også gennem dette år jeg har opdaget med forkærlighed for vintagestilen. Jeg har altid været emd kreativ, og har ofte spruget ud i nye kreative projekter. Jeg starede med udelukkende at scrappe LO's, men efterhånden laver jeg også mange kort, æsker og andet altered art. Og min nysgerrighed for nye ting og teknikker fører mig hele tiden videre ud i denne hobby. Nu kunne jeg ikke forestille mig at skulle undvære denne fantastiske hobby, der også har bragt mig nye bekendskaber og gode veninder.
Blog - bendorff.blogspot.com
 
Annette

Jeg bor i Kværkeby ved Ringsted, er gift med Steen på 27 år har 3 voksne børn. jeg har et dejligt scrap og kursus lokale som jeg bruger meget til både at holde div. kurser og selv få lavet en masse.


Jeg startede med at lave LO, men får på det sidste mest lavet kort og æsker, min stil er Vintage, elsker kombinationen af nostalgi og nyt, jeg har en fejl syntes jeg selv , jeg har lettest ved at bruge stævede farver, har det lidt svært med kraftige farver, men forsøger dog med disse, PUHA.................. det er lidt svært elsker grønt og brunt. Jeg holder meget af at lære nye teknikker og prøve nyt.

Min blog: http://doennergaarden.blogspot.com/


Frida

Jag heter Frida, är 33 år, och bor tillsammans med min sambo, två barn och tre katter i en liten Värmlandsk ort i Sverige.
Jag har alltid tyckt om att pyssla och när jag upptäckte scrapbooking 2003 kände jag att jag hade hittat "min" hobby. Till att börja med gjorde jag mest layouter men numera blir det oftast kort och alter.
Vintagestilen ligger mig varmt om hjärtat. Spets, blommor och kakservetter finns ofta på mina alster. Mina favortitfärger är vitt, brunt, ljusblått och lila.

Min bloggadress: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/
 
 
Henrikke
Hei! Jeg heter Henrikke og er 21 år. Jeg har scrappet i vel 2 og et halvt år snart og trives veldig godt med å ha det som avslapning og kos i hverdagen. I mine prosjekter finner du alltid svertede kanter, blomster og perler. Dette i kombinasjon med vintage-stil er noe jeg er spesielt glad i. Jeg lager mye esker og andre papirprosjekter enn kort, men det er kort jeg er aller mest glad i å lage! Gleder meg masse til å begynne å scrappe for Vintage Udfordringen og er kjempe glad for å være en del av teamet!
Blog: henrikkeskortkreasjoner.blogspot.com

Nina


Jeg heter Nina, er snart 35år (tiden flyr!) og bor sammen med min mann og våres 2 gutter på 2 og 3år.
Jeg er født i London og oppvokst i Edinburg, Skottland( jeg regner meg selv som en skotte), og flyttet til Norge i 1995. Vi bor på Sofiemyr like utenfor Oslo. Jeg gjør mitt beste å skrive på norsk men dere må bare unnskylde meg at det er og blir en del feil!

Jeg har alltid drevet på med noe kreativ, jeg MÅ bare (når kjøkken eller sy saksen til mamma var borte hjemme så var de bestandig å finne på rommet mitt :O) Jeg lager kort for det meste om dagen men det hender at jeg lager en eske eller en album innimellom. Stilen min er vel for det meste vinatge/shabby, det er det jeg trives alle best med og synes det er en utfordring å lage noe uten å sverte, rive eller krølle i noe! Ofte så bruker jeg ting jeg finner på loppis, i veikanten eller på stranden på kreasjonene mine, jeg synes det gir det lille extra og litt ekte historie. Ellers så er jeg glad i å bruke blomster og crackle paint. Jeg har også en stor lidenskap for interiør og liker pusse opp gamle møbler.

Jeg ble introdusert til ’blogverden’ i Jan 2010. Det er der jeg henter en hel masse inspirasjon og har etter hvert blitt med på noen treff og fått mange herlige gode venner :O)) Det er så godt å ha venner som forstå hvordan man kan bli så glad i et stykke papir!
Jeg gleder meg veldig til å starte som en del av Vintage Udfordrings design team.


Vi glæder os alle til at vise jer en masse flotte, skønne kreationer.

2 kommentarer:

  1. Så koselig å se dere! Henrikke er jo virkelig et kreativt oppkomme! Moro å se at du er i DT her, Henrikke!

    Så mye flinke damer som det skal bli så moro å følge!

    SvarSlett
  2. Så spennende med nye damer!
    Gleder meg til å se hva dere tryller fram!!

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!