16 juni 2011

Udfordring 24



Hei Hei og God Formiddag :D

Og ikke minst riktig velkommen til en ny utfordring her hos Vintage Udfordring!


Denne gangen har vi en meget enkel og grei utfordring til dere;


Utfordring 24


Oppgave: Bruk et Stempeltrykk på deres kort/kreasjon!

En helt fri oppgave ellers, lag akkurat hva du vill -
Men husk èn enkelt lille viktig detalj: det skal være vintage!



Det er deadline den 28. juni kl. 18.00.


Reglerne står i sidebaren. Les dem venligst.
Læg et direkte linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg med dit bidrag, så vi nemt kan finde det.

ELLER

Hvis du ikke har en blog kan du sende dit bidrag til vores mail: vintageudfordring@gmail.com

--------------------------

Vi byder velkommen til en ny og spændende sponsor

Kreativ Hobby


Vi er norges største stempelprodusent og har mer enn 1000 forskjellige stempler fra vår egen design. Nettbutikken har i tillegg stort utvalg av papir, pynt og utstyr til scrapbooking og kortlaging. I vår blogg kan du se alt vårt dyktige designtem lager. Vi har rask og sikker levering, god service og konkurransedyktige priser. Vi tar imot ordre fra alle land og verdensdeler :-) I Larvik sentrum har vi også en stor butikk - så er du i nærheten må du besøke butikken vår som har større utvalg enn nettbutikken!



Du kan blive den heldige vinder af en skøn samling stempler fra Kreativ Hobby.


--------------------------

Her kommer det litt inspirasjon fra Design Teamet, team 1:

Renate
(norge)
Jeg har brukt ark fra Prima og Graphic 45, spellbinder dies til de 'hengslene', blomster er fra WOC og Prima, halvperler fra Kaiserkraft, Gjerde stanset ut md Magnolia Doohickey.
Blondeservietter og blonde er og brukt.
Sponsor bruk er KH sitt Agel Eyes motiv og tekst.
Motivet er malt med distress reinkere fra TH og alle kanter er svertet
med distress i fargen Walnut Stain.


Linda (norge)
jeg har brukt papirer ifra Pion Design, svertet alle kanter med distress ink, sydd med sy maskin, ellers brukt gml bokside, bølgepapp,roser, blingswirl, og div blonder, stemplene jeg har brukt er alle ifra Kreativ Hobby

Kianel (Frankrig)
Stamps are from KREATIV HOBBY. Papers are Canson and Colorcore and a sheet of an old book.Flowers and pearls coming from my stash. All dies are from CHEERY LYNN DESIGNS with the brand new "tropical flourish" "lattice circle" "border carnivale" "mini exotic butterfly" and "heart XL embossing plate". To colour the image i used distress inks and CREATIVE INSPIRATIONS shimmer paints.


Hege (Norge)Jeg har laget et ministaffeli-kort, ideen til dette lille kortet har jeg funnet hos Kari! Sirklene er laget med Marvy-puncher, den største er 3" i diameter, så det er et søtt lite kort!
Papir fra Panduro og Prima, svertet med Distress Walnut Stain for en mer slitt og gammel look. Roser fra ebay, - roseknoppene er egentlig hvite, men farget med ProMarker-tusj for å matche fargen på rosene. Stempel fra KreativHobby. Pyntestener fra Storyteller. Skrivefelt til å skrive (en liten) hilsen er klippet for hånd.


Signe (Danmark)
Jeg har valgt at lave en gavepose. Selve posen er lavet af kraft, og er herefter pyntet med papir fra Graphic45. Billedet på posen er også fre en serie af Graphic45. Desuden er posen pyntet med stempeltryk fra Kreativ Hobby, stickles, roser og silkebånd.


Anette (Danmark)
Jeg har valgt at pynte en Manilla tag med to af de skønne stempler fra Kreativ Hobby. Baggrundspapiret er fra Pion, en rest gavepapir der også er brugt til at folde rosetten, selvklæbende velourbånd fra Panduro Hobby, knapper og netbånd fra sykassen. Alt er sværtet med dristress ink valnut stain.

Mange kreative hilsner fra Vintage Udfordrings teamet.

BIDRAG MOTTAT PR. MAIL:

Stine Petersen



8 kommentarer:

  1. Første gang jeg deltar her! Og det blir nok ikke den siste... ;)

    SvarSlett
  2. Flotte bidrag fra DT!
    Takk for inspirasjonen:)

    SvarSlett
  3. Kjempefine DT bidrag! -Blir med på utfordringen:)
    Klem, Tove

    SvarSlett
  4. Även jag deltar för första gången med ett kort i er trevliga blogg. Förra gången missade jag deadline men den här gången hade jag bättre koll!

    SvarSlett
  5. Jag har hittat min stil i den här bloggen kommer nog att delta flera gånger ;)

    SvarSlett
  6. Da har jeg lagt inn mitt bidrag. Masse flott dere har laget!:)
    Ida

    SvarSlett
  7. Da har jeg levert et bidrag her. Tror det er første gang, men blir nok ikke siste ;-)

    SvarSlett
  8. hmmm får ikke opp muligheten til å linke her jeg....
    Her er mitt bidrag iallefall

    Kan prøve igjen senere;0)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!