31 juli 2011

August måneds gæstedesigner

Linda

Linda heter jeg til daglig men scrappeverden heter jeg for det meste LindaMarie og jeg har bloggen Lindas Dillerier.


Jeg er en dame på 36 år, bor i Oslo med mann og våres datter på 11 år. Jeg hadde lenge lyst til å begynne med scrapping men ante ikke hvor jeg skulle begynne i den store scrappeverden. Heldigvis var det en gutt i nabolaget som brukte min bil som trampoline og jeg kom i kontakt med hans mor som senere ble en av mine venninner og som guidet meg inn i denne verden.

Dette skjedde sommeren 2004 og etter det tok det helt av, noe jeg er veldig glad for i dag, men ønsker meg stort hobbyrom så alt man drar i hus kan få plass. Det begynte med veldig clean and simple og utviklet seg veldig fort til og bli mer stæsh og klin.

Nå i dag har jeg landet på vintage og shabby chic hyllen og elsker og sitte å rive kanter, sverte, kline med crackle paint og gesso. Jo mer gris jo mer moro! Det blir lite lo’er fra min kant, det går for det meste i kort og altred prosjekter.

Jeg er kjempe takknemlig for at jeg fikk tilbud som gjeste designer for vintageutfordringen og gleder meg til og se alt det flotte deltagerene lager denne måneden.

Glæd jer til at se hvad Linda har lavet af super inspiration til jer til næste udfordring. Hun er super dygtig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din tilbakemelding!