01 september 2011

Udfordring 27

Udfordring 27 :
Brug metal på et vintage projekt.


Der er deadline d. 13. september kl. 18.00.
Læg et direkte linkt via MrLinky, når du er klar med dit bidrag.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg med dit bidrag, så vi nemt kan finde det.

ELLER

Hvis du ikke har en blog, kan du sende dit bidrag til vores mail: vintageudfordring@gmail.com

----------------------------------------------------------
Challenge 27:
Use Metal on your Vintage projekt

The deadline is the 13th of septembert at 6.00 pm.
The rules are in the sidebar. Please read them.
Place a direct link via MrLinky when you are ready with your contribution. Remember that it must be a direct link to the post with your contribution so we can easily find it.
Remember just one important detail: it must be vintage.

You can also sent your contribution to our mail: vintageudfordring@gmail.com

----------------------------------------------------------
Måneds sponsor
Jeg driver en gave og interiørbutikk der jeg også har et hjørne med diverse utstyr til scrapping/kortlaging.
Har en liten nettblogg 
http://aks-salg.blogspot.com/, hvor du kan få kjøpt blomster, stempler, metallpynt og bånd for å nevne noe.
Har også en side på facebook 
http://www.facebook.com/pages/Eiken-Lys-Gaver/160202350672613, som blir oppdatert når jeg har fått inn noe nytt.
Selv begynte jeg å lage kort i 2008 og lærer stadig noe nytt, finner masse inspirasjon rundt om i ’blogverden’ :o)
----------------------------------------------------------
Vores dygtige designteam har allerede være kreative.
Vi er alle blevet sponsoreret med de lækreste  blomster, blonde/bånd og metal af denne måneds sponsor Aud Kirsten
Mette
Jeg har brukt mønster ark fra Maja design, bølgepapp, og gråpapirpose. Motivet er fra Pion design sine klippeark. Blomster, metall og blonde og bånd fra denne månedens sponsor Aud Kirsten. Har svertet med vintage photo, og malt med gesso i kantenene. Stempelene er fra Kort og Godt og Tim Holtz.

Nina

Jeg har brukt papirer fra 'The girls' paperie' - Vintage whimsy, rub-ons fra Basic Gray,
blomstene, metal deler og rammen kommer fra Aud Kristen, noen deler fra Karen-Marie klipp.
Alt har fått en runde med Distress puten - 'Old paper'.

Henrikke

Jeg har laget en blomsterkrukke somer fylt med papirblomster og metallblomster. Har brukt nydlige blonder og metalldeler fra Aud Kristen. Gamle boksider, hamptråd, roser, Tim Holtz lenke, prikkete bånd og en brads for å holde sløyfen på plass.


Signe
Jeg har valgt at lave et mandekort, da metal jo er ideelt til dette. Jeg har revet kanterne på papiret, brugt bølgepap og sværtet med Vintage Photo. Af metal har jeg brugt TH Washers, blomster fra Aud Kirsten samt et charm. Desuden har jeg pyntet med dymo, blonde, sejlgarn samt stickles.


Pysselfröken
Jag har gjort en liten väska. Som bas använde jag rosa Cardstock och mönstrat papper från Crate Paper, Emma´s Shoppe Collection. Metallblommorna och spetsen kommer från Aud Kirsten. Körsbärsblommorna och rosorna har jag köpt från Wild Orchid Crafts. Övriga dekorationer har jag hittat i gömmorna här hemma.


Dorthe
Jeg har valgt at lave mit første posekort.
Jeg har give posen og Papiret fra Pion Design en masse sværte og punche kanterne med min MS kantpunch. Jeg har pyntet med et vintagebillede, grov gage, en masse hvis craklepaint, blonde, blomster, metal og perlebling.
Jeg har valgt, at bruge metal under blomsterne og sat et lille hjertevedhæng i siden.
Oprindeligt var hjertet sølv, men vedhjælp af lidt brunt Alkohol ink er den nu brun og passer perfekt til projektet.
Den lækre blonde, båndet, den store blomst og metalpyntet er fra denne udfordrings sponsor Aud Kirsten.


Vi glæder os meget til at se alle de smukke Vintage kreationer i får tryllet frem.

Mange vintage hilsner fra
Designteamet

-----------------------------------------------------------------------------------

Bidrag modtager via mail

Bidrag fra Bodil Tennebekk



Bidrag modtaget fra Mette Vårdal
Mitt bidrag "alvorlig" er av Joakim da han var baby. Blondens midt og sommerfuglene er av metall. Ellers har jeg brukt blomster, blonder og bokstaver fra Prima. Glimmermist og brun papp og papir. Raspet og sydd med maskin. 

8 kommentarer:

  1. Nydelige bidrag fra DT. Likte denne utfordringen :)

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg gjorde en feil da jeg la inn nr 12. Det er kobling til et innlegg som er fra før denne utfordringen ble annonsert.Håper dere kan ta det vekk.. beklager bryet =)

    SvarSlett
  3. Så nydelige og inspirerende bidrag fra dere! Takk for en super utfordringsblogg! :-)

    SvarSlett
  4. Nå har det kanskje kommet mange bidrag fra meg, for jeg trykket enter en del ganger:0)
    Slet litt med koblinga til Linkyen...

    Her er iallefall mitt bidrag!

    SvarSlett
  5. Sliter fortsatt:0)
    Her er ett bidrag til:

    et kort

    SvarSlett
  6. Fikk fiksa det!
    Måtte bare ut av FireFox

    SvarSlett
  7. Sliter med å få lagt inn, prøver på nytt litt senere. Håper at det til slutt ender opp med bare 1 innlegg:)

    SvarSlett
  8. Gikk inn gjennom Chrome:) Navnet ble litt annerledes:))

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!