15 oktober 2011

Gæstedesigner for Oktober

Denne gang kan vi byde velkommen til 2 dygtige gæstedesigner:

Mona


Jeg heter Mona, er 28 år og bor for tiden i Sandefjord. Her bruker jeg all den tid jeg kan på hobbyer, jeg strikker, hekler og driver med papir, enten det er kort eller andre papirsaker.
Papirdilla fikk jeg i 2009 og har siden da bare blitt mer og mer hekta. Jeg har en "svigermor" som liker å lage kort, og det er vel henne jeg kan takke for denne nye hobbyen.
Jeg har ingen spesiell stil (tror jeg), men har den siste tiden fått mer og mer sansen for vintage. Ellers er jeg veldig glad i stempelmotiv jeg kan fargelegge, spesiellt Magnolia. Jeg liker å sette meg ned med Promakere og kan bli sittende i timevis og bare fargelegge. Er kjempeglad for muligheten til å være gjestedesigner hos Vintage Utfordringen. :)
Besøk gjerne bloggen min. 


Eva
Hej...
Jeg hedder Eva, og er født i 1982.
Jeg bor i Fredericia sammen med min kæreste, vores søn på 1 1/2 år og vores to katte.
Jeg har altid været kreativ... Tegnet, malet, klippet og klistret og lavet smykker.
Men da jeg for ca. 5 år siden faldt for kort og scrapbooking, var jeg helt solgt.
Jeg lavet mest kort og mini album.
Min stil er mest vintage, selvom jeg kan nu også godt bruge pangfarver og lave stilrene kort.
Men det er nu svært ikke at bruge sværte, blomster, blonder og gamle sager :)

Det er en stor ære at få lov til at være gæstedesigner her på Vintage Udfordringen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din tilbakemelding!