10 oktober 2011

Velkommen til to nye medlemmer at Vintage designteamet

Vi må desværre sige farvel til  et medlem af vores design team.

Renate har valgt at stoppe :(
Det er vi selvfølgelig meget kede af, da Renate bare en super dygtig scrapper, loyal og kreativ.

1000 tak for din tid i Vintageteamet.

-----------------------------------------------------

Vi kan derfor præsentere 2 nye og dygtige medlemmer af Vintage designteamet.


Linda:
Jeg er en dame som har feiret bursdag 36 ganger. Har holdt på med denne hobbyen i snart 7 år. Det begynte i det små med clean and simpel, men når papirbunken vokste gjorde stæsj og utstyr det samme. Jeg elsker revne slitte kanter, blonder, gesso, crackle paint, bling, perler og ikke minst blomster. Jeg gleder meg til å være en del av vintage utfordringen og ikke minst se alle de flotte bidragene dere leverer.



Heidi

 Jeg er en kreativ sjel som må ha noe å drive med:) 
Er fortsatt fersk innen kortlaging og stortrives med denne hobbyen. Har alltid tegnet og malt men nå er det nok kort som jeg er mest aktiv med. 
Jeg liker nok vintagestilen best. Blonder og rufsete/svertede kanter er for det meste med:) 
I juni 2010 startet jeg bloggen min, Papirdama. Og har fått mange bloggvenner som gir meg masse inspirasjon.
Ellers kan jeg jo si at jeg er mamma til tre , jente og to gutter. Og matmor til to hunder, en undulat og to dvergpapgøyer. Har en jobb jeg stortrives med og synes livet er helt topp:) 
Det er vel greit slik synes jeg.

5 kommentarer:

  1. Olá fiquei muito feliz estou na minha segunda participação e deparo com esta notícia maravilhosa. Conheço o blog Papirdarma e sigo sempre,amo os trabalhos da Heidi.Agora vou conhecer o blog da Linda.Parabéns e sejam muito bem vindas.

    SvarSlett
  2. Synd du gir deg Renate, for du har vært til stor inpirasjon for meg i denne bloggen! Men flotte mennesker dere har valgt ut som lager fanastisk lekre saker!

    Gleder meg til å følge bloggen videre!

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vintageutfordringen med do superdyktige damer. Kjempe at nettopp disse har blitt med videre.

    Takk Kristin for gode ord og takk for en herlig tid hos dere her. Jeg har bare gode ord å si om bl+oggen og menneskene på teamet!

    Lykke til videre. Jeg vil nok titte innom fra tid til annen.

    SvarSlett
  4. Ohh, que legal ver Heidi aqui!! Parabéns Heidi!! Vou também lá no blog para conhecer a Linda!!

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!