01 november 2011

Udfordring 31


Udfordring 31:



Opgave: Brug blonder


I har frie hænder til udformning og pyntning, men husk at dit bidrag skal være VINTAGE.
Kig på designteamets bidrag for inspiration.

Der er deadline d. 13. november kl. 18.00.

Læg et direkte linkt via Mr.Linky, når du er klar med dit bidrag.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg med dit bidrag, så vi nemt kan finde det.

ELLER

Hvis du ikke har en blog, kan du sende dit bidrag til vores mail: vintageudfordring@gmail.com

---------------------------------------------------------

Challenge 31:

Use Lace


Design and decoration is up to you, but remember your contribution has to be VINTAGE.
Look at the projekts from the designteam to get inspiration.

The deadline is the 13 th novemberr at 6.00 pm.

The rules are in the sidebar. Pleace  read them.

Place a direct link via MrLinky when you are ready with your contribution. 
Remember that it must be a direct link to the post with your contribution so we can easily find it.
You can also sent your contribution to our mail: vintageudfordring@gmail.com

-------------------------------------------------------



Vi er så heldige at have Danske Riddersholm Design som sponsor.

Connie Riddersholm, er designeren bag papirene. 
Jeg har igennem mange år arbejdet med grafisk design. Mit foretrukne arbejdsværktøj er Photoshop. Jeg både papir scrapper og Digi scrapper når tiden tillader det.


Alle papirer er designet af Connie Riddersholm og offset printet i et dansk trykkeriPapir kvaliteten er 200 g og syre og lignin fri. Også er det godkendt til at bære det skandinaviske miljø segl "Svanemærket" .

Riddersholm shopppen

Riddersholm bloggen


-------------------------------------------------------


Riddersholm  Design har været så søde at sponsor deres lækre nye juleserier og pynt til designteamet.

I Belive er en Årets julekolletion i vintage jul med Scandinavisk inspirerede jule motiver og toner er blåt, julerød og natur brune farver.

The day before Lækker jule kollektion i gammeldags jule farver og vintage jule motiver.




Se de smukke juleserier brugt af designerne.



Mette:
Her har jeg brukt mønsterark,motiv, bånd og blonde fra fra Riddersholm. Bølgepapp som er svertet og snøfnugg  som er stanset utmed MS punch. Den lille tagen er stemplet  med snøfnugg fra Magnolia!


Henrikke:
Her er mitt kort med blonder. Jeg har laget høstpreget kort med den flotte Tim Holtz diesen. Har brukt rosa, hvitt og kraft-kartong som brunt. Ellers har jeg brukt den kjempe flotte nye dymo-maskina mi med klar dymotape. 
Jeg har ikke brukt papir fra Ridderholm, siden jeg bor i Australia og posten er lidt langsom :)


Frida:
Jag har valt att göra ett julkort denna gången. Det mönstrade pappret och spetsen kommer från Ridderholm Design. Den söta vintagebilden kommer från Pion Design och textstämpeln kommer från Inkido. De stora snöflingorna har jag stansat ut med en Martha Stewart punch och lagt lite stickles på.

Nina: 
Denne gangen har jeg laget en vegg bilde. 
De flotte papirene kommer fra Ridderholm Design.
Den søte jente kommer fra Sagen Vintage Design, Rub-ons fra TPC studio.
Blondene er både ekte vintage fra en gammel kjole, og ny.
Jeg har brukt Tim Holtz Crackle paint - white picket fence, 
vintage photo pute samt gul akryl mailing for å sverte på de rufsete kantene.
Jeg har sniket inn noe sjokolade papir også (num ;O).

Signe:
Jeg har valgt at lave et julekort, hvor jeg har brugt papirer fra den lækre juleserie fra

 Riddersholm Design. Billedet samt tekstemblemet kommer ligeledes fra Riddersholms 

juleserie. Jeg har i baggrunden brugt blonder, samt groft snor i emblemet. Hele vejen rundt 

har jeg sværtet med Distress Ink. 

Benita:


Jeg har lavet en lille bog til seks julekort. De skal gives væk som værtindegave op til jul. Jeg har brugt papir fra Riddersholm, blonder, et stempel fra Panduro, bling fra Prima og forskellige blomster fra Wild Orchid Craft. Den fine skøjtedreng er fra Stämpelkällan i Sverige. Han er stemplet og malet med vintage photo. Alle kanter er sværtet med vintage photo.

Dorthe:
Jeg har lavet dette kort med et lille nemt foldet juletræ.
Træet er er distresset samt sværtet med ink og desuden er det embosset med guld i kanten.
Jeg har brugt en lækker blonde fra Riddersholm Design rund i kanten af kortet og en lækker blonde serviet under juletræet.
Alt papiret er det meget lækre julepapir fra Riddersholm Design.




Rigtig god weekend.
Vi glæder os meget til at følge med, når jeres smukke bidrag bliver lagt ind i Mr. Linkey.

Mange vintagehilsner fra
Designteamet.

10 kommentarer:

  1. Hei! Da prøver jeg meg for første gang hos dere i Vintageutfordring. Legger inn to bidrag.

    SvarSlett
  2. Flott utfordring, enda en gang :) Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  3. Har litt trøbbel med linken -men håper det gikk..
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Har lämnat ett bidrag till utmaningen!

    SvarSlett
  5. Underbar inspiration från designteamet! Tack!
    Kram Outi
    http://pappersgalen.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Flott utfordring, masse inspirasjon fra DT.

    SvarSlett
  7. Flott oppgave. Flotte bidrag fra DT

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!