01 februar 2012

Udfordring 35






Udfordring 35: Lav et vintage projekt i 3D

Denne gang skal i have gang i 3D puderne og lag-på-lag teknikken.
Vi vil meget gerne se projekter med fylde og højde dvs. i 3D.

I kan vælge at udfordre jer selv og lave kreative æsker, bøger eller det mere simple kort.
Dvs. at I har frie hænder til udformning og pyntning, men husk at bidraget SKAL være VINTAGE.

Kig længere nede i posten for inspiration fra designteamet.



Der er deadline d. 28. februar kl. 18.00 

Pga. den kommende vinterferie har i god tid til at deltage i denne udfordring.


Læg et direkte linkt via Inlinkz, når du er klar med dit bidrag.

Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg med dit bidrag, så vi nemt kan finde det.

ELLER

Hvis du ikke har en blog, kan du sende dit bidrag til vores mail:vintageudfordring@gmail.com



---------------------------------------------------------


Challenge 34:  Make a Vintageprojekt in 3D

We want to challenge you to make a project with hight and dimension.


This could be to make a box, a book ore a card but - 
design and decoration is up to you, but remember your contribution has to be VINTAGE.



Look at the projekts from the designteam to get inspiration.



The deadline is the 28 th of february at 6.00 pm.

The rules are in the sidebar. Please read them.
Place a direct link via Inlinkz when you are ready with your contribution.
Remember that it must be a direct link to the post with your contribution so we can easily find it.

You can also sent your contribution to our mail: vintageudfordring@gmail.com


---------------------------------------------------------


Sponsor

It's time to say hallo to a new sponsor.


La ScrapOsphère is a french shop who makes the most beautiful vintage rubber-stamps i have ever seen.



Take a look at the ScrapOphère blog to see the talented designteams work with the stamps.



In the Boutique you find the pretty stamps.

Valerie has been so sweet to sponsor the most beautiful rubberstampset to the lucky winner of the challenge.


---------------------------------------------------------


Designteamet har selvfølgelige alle været kreative og tryllet en masse lækre kreative projekter frem.


Henrikke




Jeg har laget et bokkort. Har brukt blonder og organzabånd. Arkene er fra Maja Design. 


Linda S. L
Jeg har dekorert en sparebørse, og har brukt bilde motiv ifra en av Vintage Utfordring sine sponsorer (jeg husker desverre ikke hvem for øyblikket) ellers brukt gesso hvitmaling, gammle boksider, krøllet mønsterpapir, revnet kanter, crackle paint for gml effekt, prima hjerte stempler, blonder og tråd og masser av diverse blomster ifra;  hobbykunst, kort og godt og storyteller :D



Frida/ Pysselfröken
  Jag har gjort ett Center Step Card. Det mönstrade pappret heter Dagdröm och kommer från Scrap House of Scandinavia. Vintagebilden kommer från Pion Design. Textstämpeln kommer från Gummiapan.


Nina Macaulay:


Min 3D projekt er et pyntet lerret, 
str 15cm x 30cm 

Jeg har brukt Gesso maling, modelerings paste som gir enda mere 3D effekt.
Jeg har svertet og stemplet med Vintage photo og
old paper fra Tim Holtz, stemplene er fra Hero Arts.
sommerfugl og fern punch er fra Martha Stewart.
Blomstene har jeg sprayet med matt hvit maling.
Mønster arket har min mann designed.
Fra en gamel bok har jeg fortalt en liten historie ved å punche ut rundinger og tusjet rundt de bokstavene som skal leses.




Dorthe


Jeg har denne skønne sko i papir.
Den er lavet efter følgende skabelon.
Jeg har valgt at bruge det smukke romantiske papir fra Prima. Snuden er pyntet med lidt råhvid tyl, gammel blonde, perlesnor og diverse blomster. Skoen er desuden pyntet med en swirl med guld bling. Hælen er også pyntet med lidt blonde og bling.



Heidi


Jeg har laget en liten postkasse med plass til noen mini kort.
Mønster ark er fra Melissa Frances og alle sider er svertet med Vintage Photo.
Ellers har jeg brukt blonde, osteklut, roser, perler og magnolia dies. Sommerfugl punch også.
Tekststempelet på postkassen er fra Stempelglede.




Linda




Jeg har laget en bryllupseske etter en tutorial jeg fant inne hos Randi Thorsen. Mønsterark er fra pion, stempler fra North star stamps, blomster fra woc, pyntenålene har jeg laget selv. Svertet kanter med creamy brown og så klart rufset de.


Anette
Mit forslag til 3D udfordringen er en lille foldepose skået på min Silhouette Cameo, som kan bruges til en lille gave eller gavekort/penge til konfirmanten.

 Posen er skåret i Kvist karton, pyntet på alle 4 sider med papir fra Prima Pixie Glen Collection, Ginen har jeg tegnet og klippet i rester fra posen sværtet den meg distresse ink vintage photo, givet glossy accents, lavet et lille tylskørt over baggrundspapiret, garntrisser er kvist karton sværtet og viklet lidt tråd omkring, pyntet med lidt fra syæsken og blomster.


Hege

En selvlaget gavepose, laget av et eldgammelt noteark. 
Bildet er fra Pretty deSIGN. 
Kakeserviett, blomster, bånd og metallpynt fra restekassen. 


Signe




Jeg har lavet et minialbum, der pt ikke har fået fyldt noget i endnu. Jeg har brugt noget kraftigt karton til omslaget, som jeg har pyntet med forskellgie rester af papir, TH masking tape, guld dabber, blomster og lidt dymo.


Vi ser frem til at se jeres skønne kreationer.

Mange Vintage Hilsner fra 

Vintage Teamet.

----------------------

Bidrag modtaget på mail:

Susan  Jaicula

Bidrag 75:

Bidrag 76:

 Bidrag 77:



5 kommentarer:

  1. Superlekre DTbidrag - fantastiske som alltid:-)

    SvarSlett
  2. Nydelige DT bidrag <3<3 Skulle gjerne klart det samme, men men sånn er det bare! Men, moro å se så mye fint <3 Dere er heldige med DT deres når jeg går gjennom bloggen her <3<3<3

    SvarSlett
  3. Det ble noe feil med linkingen til mitt bidrag. Fik ikke opp mitt eget bidrag da jeg gikk videre på Inlinkz. Og nå er det linket til deres blogg. Kan dere ordne? Skal linkes til: http://papirskreppa.blogspot.com/2012/02/winter-wonderland.html

    SvarSlett
  4. Glemte å si at det er bidrag nr. 58 :)

    SvarSlett
  5. Thank you for a WONDERFUL challenge and the most inspiring DT creations. :)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!