15 mars 2012

Utfordring 37


Utfordring 37: Lag en påskekurv

Her kan du lage nesten hva du vil, men det skal komme tydlig frem at det er påske.
Dvs. at I har frie hænder til udformning og pyntning, men husk at bidraget SKAL være VINTAGE.
Kig længere nede i posten for inspiration fra designteamet.


Der er deadline d. 28.mars kl. 18.00

Læg et direkte linkt via Inlinkz, når du er klar med dit bidrag.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg med dit bidrag, så vi nemt kan finde det.
ELLER
Hvis du ikke har en blog, kan du sende dit bidrag til vores mail: vintageudfordring@gmail.com

---------------------------------------------------------


Challenge 37:  Make a easter basket 


You can make any basket you want, but it needs to be clear that it´s for easter.
The design and decoration is up to you, but remember your contribution has to be VINTAGE.
Look at the projekts from the designteam to get inspiration.

The deadline is the 28 th of march at 6.00 pm.

The rules are in the sidebar. Please read them.
Place a direct link via Inlinkz when you are ready with your contribution.
Remember that it must be a direct link to the post with your contribution so we can easily find it.
You can also sent your contribution to our mail: vintageudfordring@gmail.com

--------------------------------------------------------

Denne gang byder vi velkommen til en ny sponsor




Hej jeg hedder Anja Jensen og indehaver af Anjas Hobby.
Butikken har et bredt og spændende udvalg af materialer til både kort, scrapbooking, andre hobbys. Vores målsætning er at tilbyde kvalitets materialer til en lav pris.Mangler du nogle specielle ting, er du meget velkommen til at kontakte os via e-mail eller tlf., også vil vi prøve at hjælpe dig bedst muligt.
Vi tilbyder også aktiviter, kurser, nyhedsbreve, masse af inspiration og tips på bloggen, en aktiv Facebookgruppe, og vi vil være synlig i diverse fora, blogs m.m.

Facebook

For at gøre Anjas Hobby til en spændende og inspirerende butik, har jeg allieret mig med et super dygtig Design Team, der består af: Signe, Susanne, Dorte, Susan og Benita.

Pigerne viser deres flotte designs frem på vore blog.
Vi sammensætter også et spændende kursus program, hvor vi bruger hver enkelt piges bedste kompetencer til at undervise i forskellige emner.
Jeg brænder for mine kreative aktiviter, og laver både traditionelle 3D kort, broderikort, scrapkort, scrapbooking og meget meget mere. Der er så mange fede teknikker at arbejde med. Jeg er en impulsiv pige og har ikke nogen fast stil når jeg arbejder eller hvad jeg arbejder med, men bliver hele tiden inspireret af farver, materialer, tidens trend, blogs, fora, hjemmesider, Facebook ovs. ovs. Sammen med min mand Rene er vi forældre til 5 dejlige drenge i alderen 3-16 år, så der er nok at holde styr på, men heldigvis kan vi begge godt lidt der sker en masse - og det gør der… ;)

Kreative Hilsener fra Anja Jensen ◕‿◕

---------------------------------------------------------
Designteamet har været i gang med at lave en masse forskellige påskekurve.
Lad dig inspirere af deres kreativitet.

Mette


Jeg har brukt en mal fra Rachel og laget den største kurven av en Bazzill i 12x12. Mønsterark er fra Pion Design - serien "Sagan om Våren". Alle kanter er svertet og jeg har brukt stempel fra Stempelglede på noen av kantene. Har brukt en kantpunch med små hjerter fra Martha Stewart.  Har hatt på litt Distress Stickles i fargen Forrest Moss på blomstene og på bradsene. Båndet er farget med Distress Ink Old Paper. Sirklene er lagd av puncher fra Marvy. Ellers brukt halvperler fra Kaisercraft, blonde, sommerfuglcharms og anheng.


Jeg har også lagd en annen type kurv. Malen finner du HER.
Har også her brukt ark fra Pion Designs serie Sagan om våren. Pyntet med blonder og forskjellige blomster. Brukt Martha Stewarts Doily Punch i kantene, og en Spellbindersdies i bunnen. Alle kanter er svertet.
Fylte den opp med litt deilig marsipan fra Anthon Berg :)


Henrikke

Jeg lagde to små kurver som jeg fylte med påskekort. I tillegg lagde jeg to små kort i matchende farger. Her har jeg brukt perler, blonder og lyse vintage papir fra My Minds Eye. 


Nina Macaulay

Jeg i likheten til Mette og Henrikke har også brukt en mal fra Rachel!
jeg følgte malen og klipt ark fra prima for å dekke til innsiden også,
min er den minste kurv lagd fra et 6x6 inch kraft kartong ark.
Alle kantene er svertet før jeg satt den sammen.




Så lagde jeg en til, selve posen har jeg punchet ut av
tjukk papp hos Minne Hjørne i Ski (et hobby butikk).
Så har jeg brukt gesso maling, cracklepaint, masse distress, lys grå vintage seam binding
 og nydelig ark.
På tagsen så har jeg skrevet en hilsen for hånd, 
festet et klistremerke
og pusset det hele med sandpapir før den også fikk en del sverting.


Dorthe

Jeg har valgt at flette en sød lille påskekurv.
Den er lavet af krafts katon som selvfølgelig er sværtet & distresset :)
Desuden er den pyntet med blondekant, det søde papir med kaninen er fra Pion Design, forskellige blomster, lidt gage samt bling.
Jeg har lavet kurven efter denne vejledning
Desuden valgte jeg, at lave enkelte af  papirstrimlerne lidt skæve samt samle dem på ydersiden af kurven, så den får et mere slidt og gammelt look. 




1 kommentar:

Takk for din tilbakemelding!