14 mars 2012

Velkommen til nye medlemmer af DT

Så kan vi endelig byde velkommen til vores nye medlemmer af Designteamet :)
Vi har fået rigtig mange kvalificerede ansøgninger, så det har været svært at skulle vælge til og fra.

We can finally welcome our new members of the design team.
We have received many qualified applications and it has been very difficult to choose.

Jeg vil starte med at byde velkommen til Mette:

 I will start by welcoming Mette:



Jeg heter Mette, er gift og har to voksne jenter og et barnebarn. Bor i Askim i Norge, ikke altfor langt fra Sverige;)
 
Har alltid likt å holde på med en eller annen form for hobby, og begynte så smått med kortlaging i 2007.
Jeg liker å prøve forskjellige teknikker og lage litt forskjellig. Spesielt er jeg glad i små papirprosjekter av ulik art. Lager vel mest kort, men scrapper også en og annen LO inniblant. Har også lagt min elsk på art journaling. 
 
Liker at arbeidene er gjennomførte, og pynter vel så å si alltid alle sidene på et kort. Er derfor ikke blant de raskeste.
Vintagestilen og shabby chic er nok det som står mitt hjerte nærmest. Elsker hobbyen min, og har fått mange gode venner gjennom den. 
Av andre store interesser er det båt- og sjøliv som opptar meg i sommerhalvåret.
 
Ser frem til å bli en av dette flotte teamet!

1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye Mette - så fortjent!!
    Heldige dere er som får Mette på teamet:)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!