01 juli 2012

Udfordring 44



Udfordring 44:  Anything goes     

Denne gang har i fuldstændig frie hænder til, hvad i ønsker at lave... 
Vi vil bare meget gernenyde de mest lækre VINTAGE projekter, hvor i leger med forskellige teknikker, udformning og pyntning
Men husk at bidraget SKAL være VINTAGE. 
Kig længere nede i indlægget for inspiration fra designteamet.

Idet vi nu har  taget hul på sommeren og i skal nyde jeres ferie, så har vi ændret deadline, så i har frem til 
d. 28. juli kl. 18.00

Læg et direkte linkt via Inlinkz, når du er klar med dit bidrag.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg med dit bidrag, så vi nemt kan finde det.
ELLER
Hvis du ikke har en blog, kan du sende dit bidrag til vores mail: vintageudfordring@gmail.com


---------------------------------------------------------



Challenge 44: Anything goes     


This time it's completely  up to you, what you want to do ...
We would just like to enjoy the most delicious VINTAGE projects, where you play with different techniques, design and decorating.
But remember that the contribution MUST be VINTAGE.
Look further down the topic of inspiration from the design team.

Since we have summer and you are enjoying your holiday, so we have changed the deadline, so you this time have until
the 28th July at 6.00 pm

The rules are in the sidebar. Please read them
Place a direct link via Inlinkz when you are ready with your contribution.
Remember that it must be a direct link to the post with your contribution so we can easily find it. 
You can also sent your contribution to our mail: vintageudfordring@gmail.com



-----------------------------------------------------------------------

This time we welcome a new sponsor



Jette, som er ejer af Scrapdesign beskrivelser butikken. 

Interessen for at scrappe har jeg haft i mange år og det var faktisk på en ferie i australien jeg første gang hørte om scrapbooking. Idag kan jeg bedst lide at dekorere æsker og lave kort. Jeg elsker at bruge bånd og blomster, og gerne i farverne lilla og brun. 
Jeg åbnede butik i 2007 i sverige men efter kun 3 år valgte jeg at lukke den og kun satse på web butik, messer og markeder.
Jeg har netop indgået et samarbejde med det svenske firma YouDo og søger butikker der har lyst til at handle deres super flotte varer. 
Lige nu venter jeg på at et fest lokale bliver klar på amager og når det er klar vil jeg holde kurser i scrapbooking, kort, æsker mm, samt lave hygge aftener, for når man er flere til at "scrappe" er det bare så hyggeligt.
Så der er mange gode planer for fremtiden. derudover har jeg et andet lilla firma hvor jeg trykker på servietter og hold op det er blevet populært, se gerne mere her www.servietter.mono.net
hilsen jette

Jette har sponsoreret en meget lækker pakke med virkelig lækre produkter scrapting til den heldige vinder af denne udfordring.



--------------


Designteamet har selvfølgelig allerede været kreative :)
Nyd dres smukke kreationer og bliv inspireret til selv at være kreativ.

Heidi
     
Jeg har brukt kraft kartong og mønster ark fra Pink Paislee på kortet mitt. Alle sider er rufset og svertet.
Motivet er fra Digital Paper Shop. Og rammen rundt er fra Kort og Godt. 
Diverse blonder, knapper, roser, og et postkort fra Pion Design. Fuglen er fra Tim Holtz og blomstene og tagen er Magnolia dies.
Pom pom trims og et sløyfebånd har jeg også tatt med:)

Nelle:
Jag gjorde ett grattiskort med papper från Maja Design - Vintage Summer. Rivit och distressat kanterna. Tagen och swirlen är dies från Magnolia, Tildastämpeln kommer därifrån också. Har dekorerat med filmstripe, bling, ostduk, seam binding, sidenband, metalldekoration, rosor och blomma från Prima. Fågelburen är en dies från MD, textstämpel Gummiapan.


Signe:

Jeg har valgt at pynte en gammel metaldåse fra nødder. Dåsen har fået en gang gesso samt sværte. Den er pyntet med papir fra October Afternoon, samt lidt blonde, washi tape samt en rose. En dåse der er holdt i meget simpel stil.


Hege:
Jeg har laget et kort med kraftkartong som base. Mønsterpapirene fra MyMind'sEye (fugleburet er klippet ut fra et mønsterark fra MME). Alle ark er krøllet og raspet, og distresset med distress ink.
Roser og roseknopper fra WildOrchidCrafts, ramme fra Kort&Godt (farget i kaffe), bånd fra restekassen og bilde fra Pretty deSIGN. 


Nina Macaulay





Mette:

Jeg har laget et minialbum til en jubilant med bilder fra 50- og 60-tallet. Brukt et ferdig album og supplert med sider jeg har laget selv. Brukt hovedsaklig mønsterark fra Pink Paisleys serie Butterfly Garden og et par fra Poppy Design. Svertet alle kanter med Distress Ink Vintage Photo. Brukt en del diecuts fra Pink Paisley som hører til arkserien. Sidene jeg har laget selv har jeg brukt edgedies fra Tim Holtz på for å få ulike sider. Brukt en del diecuts fra Tim Holtz, rubons fra Prima og Pink Paisley, halvperler, ferdige rammer som er svertet med Distress Ink eller farget med Glimmermist. Brukt litt resistant canvas fra Prima, og masse blomster fra samme sted. Har skåret ut litt på flere vinger på mønsterarkene for å få disse tredimensjonale, og hatt på litt glitterlim hist og her. Har forsøkt å unngå at det blir for mye høy pynt inni.

Besøg Mettes blog for at se resten af dette smukke album.







Andrea


I made an envelope with internal card. Papers are of Maya design. The flower made - is a tutorial on my tutorialblog www.mumanleitungen.blogspot.com .The metal label is from Stampin up - it's actually silver in color, I did it with "distress imbosing powder-vintage photo - Tim Holtz" rusty emboss



Heidi/Filharmonica

Brettekort laget av kremhvit Bazill og mønsterark/motiv fra Pion Design.
Forsiden er pyntet med tyll, perlebånd og blomster.


Baksiden har magebelte med blomsterpynt som lukkes med borrelås.


Dorthe

Jeg har denne gang dekoreret forsiden af en gammel bog.
Jeg bruger ofte gamle bogsider på mine projekter, så jeg har mange gamle omslag fra bøger liggende. De skal selvfølgelig ikke smides ud, idet det jo netop er Vintage :)
Jeg har dekoreret med smule mønsterpapir, bogside (fra bogen selvfølgelig), et stykke blonde, TH fuglebur med perler, diverse blomster og en nøgle.
Alt er distresset og sværtet :)


Rigtig dejlig sommer til allesammen :)
Vi glæder os til at se jeres smukke bidrag.


Modtaet via Vintagemailen:

nr. 103
Anita Brenna

nr.104
Christina Prahl 


nr. 105
Christina Prahl


nr. 106
Christina Prahl  

nr. 107
Randi Skogly Sæthre


nr. 108
Stine








4 kommentarer:

  1. Helt Rå-Lekre Design Team bidrag.. Utrolig mye flott.. Å Helt Råe Detaljer.. WOW.. Nydelig bruk av dies og bånd.. Lekre revne kanter og Piraten står på tre-dekk å greier.. -Så stilig.. Albumet er så utrolig Forseggjort og ikke minst de hjemmelagede blomstene med Enorme Perler.. WOW... Så mye Lekkert.

    SvarSlett
  2. Uff, unnskyld! Jeg har lastet feil link først!

    SvarSlett
  3. Lovely, lovely projects from the design team - mange tak!

    SvarSlett
  4. Dere lager så mye flott i DT-teamet, og jeg blir så inspirert av å se alt sammen:)))
    Og jeg liker alt er lov-utfordringer:))))
    Klem
    May Brit

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!