15 september 2012

Udfordring 47

Så er vi klar med endnu en spændende udfordring.
Denne gang lyder udfordringen:

Easel cards  

Så lad kreativiteten flyde og udfordre jer selv med skønne tutorials omkring på nettet, brug en masse skønne teknikker & lækre VINTAGE produkter samt lad jer inspirere af vores skønne designteam.

Men husk at bidraget SKAL være VINTAGE. 
Kig længere nede i indlægget for inspiration fra designteamet.

Idet vi nu har taget hul på sommeren og i skal nyde jeres ferie, så har vi ændret deadline, så i har frem til 

d. 28. september kl. 18.00

Læg et direkte linkt via Inlinkz, når du er klar med dit bidrag.
Reglerne står i sidebaren. Læs dem venligst.
Husk at det skal være et direkte link til det indlæg med dit bidrag, så vi nemt kan finde det.

Hvis du ikke har en blog, kan du sende dit bidrag til vores mail: vintageudfordring@gmail.com


---------------------------------------------------------


The challenge this time is to make a 

Easel cards  

So let your creativity flow and challenge yourself with wonderful tutorials around the web,  use a lot of wonderful techniques & delicious VINTAGE products.

But remember that the contribution MUST be VINTAGE.
Look further down the topic of inspiration from the design team.

Since it's summer and you properly enjoying your holiday, we have changed the deadline, so you have until


the 28th september at 6.00 pm



The rules are in the sidebar - Please read them.

Place a direct link via Inlinkz when you are ready with your contribution.

Remember that it must be a direct link with your contribution, so we can easily find it.


You can also sent your contribution to our mail: vintageudfordring@gmail.com


---------------------------------------------------------


We once again have 
Mulberry crafts UK as our sponsor.


"I supply top quality craft items for wedding stationery, 
cardmaking, scrapbooking, miniature dolls house decoration, 
cake decoration, hairband decoration and it's up to you 
with your creativity to use them.

MuberryCraftsUK online shop is a Home-Based 

business jointly run by Bev and Fun. 
We are both juggling between caring for our families and
 running this business from home. 
All dispatch is handled by Bev 
and Fun manages the stock and listing.

At the moment we are focussing on providing miniature flowers 

made from genuine mulberry paper for crafts use -
 although we have a small selection of non -paper crafts too. 
Why mulberry paper? 
Because they are robust, 
realistic look and last longer than ordinary paper 
and it provides a sustainable income for people 
in the cottage industry. 
In due course we will be introducing more of  
other craft materials which is not related to mulberry paper."

---------------------------------------------------------

Ednu engang byder vi velkommen til vores dygtige gæstedesigner



Vibeke


Jeg er ei 38 år, mamma til 2 fine jenter - og lykkelig med min flotte familie.
Scrapping startet jeg med for snart 5 år siden. Jeg lager mest layouter, men det blir også noen kort, ArtJournal - 
og litt andre ting:):)
For tiden er jeg med på designteamet til MajaDesign og MollysScrapbooking, og jeg flyttet akkurat ut fra ScrappeHuset.
Her finner du bloggen min: http://vibekescrapperogskryter.blogspot.no/








The designteam har allerede været kreative og tryllet lækre vintage kreationer frem :)


Heidi

Jeg har brukt mønster ark fra Iralamija og motivet med rosen er også derifra. Tekststempelet er fra Kort&Godt.
Blonde, pom pom trims og sløyfebånd. En tag, kakeserviett og spellbinder dies er også tatt med. Og noen perler.
Ellers har jeg brukt fugledisen min fra Marianne design og magnolia dies. Sommerfuglene er fra en MS punch.


Signe


Jeg har brugt en papirserie fra Panduro Hobby, har skåret bogstaverne med min Slice maskine, og pyntet med lidt bling og blonde. Alle kanter er selvfølgelig sværtet med Distress Ink.

Dorthe
Jeg har lavet dette kort, hvor jeg har brugt dien med uret fra TH som pynt sammen med en flok skønne blomster og lidt bling. 
Alt er (selvfølgelig) sværtet og distresset :)

Dette kort er lavet med hjertedies.
Det skønne billede er fra Pretty Vintage design.
Det er simplet pyntet med blomster og perlekæde.



Vi glæder os til at følge med i jeres skønne kreationer :)

Desuden er vi ved at sammensætte det nye designteam, så glæd jer til at møde de nye piger.

Vintage designteamet.





1 kommentar:

  1. Thank you for a great challenge and beautiful inspiration!!
    Hugs Hazel xx

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!