15 september 2013

Challenge # 66

Velkommen til nok en ny utfordring hos Vintageutfordringen.
Tusen takk for alle de flotte bidragene vi fikk inn til forrige utfordring! I løpet av noen dager vil vi annonsere en vinner og en topp 4 liste.

Temaet for utfordring # 66 er 
lag et kort hvor du bruker en bretteteknikk.
Vi gleder oss til å se mange kreative bretteteknikker!

Frist for innlevering er 28. september kl. 22.00.

***

Welcome to a new challenge at Vintageutfordringen.
Thank you so much for all the great entries we received in the previous challenge. In a few days we will announce the winner and present a top 4 list.

The theme for challenge # 66 is 
make a card using a folding technique.
We are looking forward to seeing many creative folding techniques!

Deadline for submission is 28 September at 22:00.




Vi er så heldig å ha med oss Korthobby som sponsor igjen.
Korthobby selger charms og metallpynt til en rimelig pris.

***
We welcome back Korthobby as the sponsor of this challenge.
They sells charms at a reasonable price.

Her er litt inspirasjon fra vårt designteam - Here is some inspiration from our designteam.



Jeg har laget et criss cross kort med mønsterark fra Maya Design. Jeg har pyntet med vintagebilde, div. dies, kantpunch, roser, blonder og sløyfebånd. Sommerfuglen er fra Korthobby.



Jeg har laget et criss cross kort av Bazill og mønsterark fra Best Creation Inc. Jeg har pyntet med blonder, dies fra Spellbinders og Tim Holtz. Motivet er fra Pion Design.



Jeg har brukt mønsterark fra Kaisercraft (75 Cent serien). Jeg har pyntet med masser af bling, sværte, blonde m.m. Det store, smukke metallhjørne er fra Korthobby.


Teresa/Catz



This card opens in the middle. I designed this one to work off the raised images! I layered and distressed all the papers, added my rolled roses, gauze, die cut leaves, lace and som pretty pearls.



Lizzi



I'm so happy to share this trifold card. I have used Melissa Frances papers, tag the trim is Maya Road and the ribbon is from Emma's Paperie.



Heidi/Filharmonica



"Konvoluttkort" med nedbrettede hjørner laget av mønsterark fra Maya Design.
Jeg har pyntet kortet med blondeserviett, vintagebilde, perler, blonder og blomster. 

4 kommentarer:

  1. Truly beautiful work from the Design Team! Nicola x

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much from all the DT girls,
      Nice to be appreciated :O))

      Slett
  2. Vel, jeg beundrer jo stilen intenst, så det er bare og hive seg rundt igjen :-)
    Takker for en flott utfordring, da jeg egentlig er ganske så kjedelig og lager standard A2 98% av tiden :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å høre at du er med Lena :O))
      Lykke til!

      Slett

Takk for din tilbakemelding!