01 mars 2014

Utfordring # 76

Velkommen til en ny utfordring hos Vintageutfordringen!


Denne gangen utfordrer vi dere til å lage et monokromatisk papirprosjekt.
Men hva er monokromatisk? 
Mono betyr "en", så det er altså en farge vi skal kreere med, men den ene fargen kan brukes i flere nyanser.
Om du er ny hos oss så merk deg at vi kun godtar bidrag i vintagestil.
Hvis du er usikker på hva det innebærer så ta en kikk under fanen "Vintage - hva er det?"

Frist for innlevering er 13. mars kl. 22.00.


Denne utfordringen blir sponset av 




HOBBYKUNST ligger i Vestby (bare 25 min fra Oslo) og er Norges største hobbybutikk med 1000m2 butikk og oppimot 15000 forskjellige produkter. Vi fører et bredt produktsortiment innen kort og scrapbooking, smykkelaging, kunstnermateriell og mailing, garn, porselensmaling, generell hobby, kakedekorering, borddekorasjon og barneprodukter. Vår scrapbook avdeling er på rundt 500m2, og her har vi oppimot 7500 produkter og mye mer fokus på Mixed Media, Art Journaling og ikke minst Project Life og SMASH-produkter.

I vår HOBBYKUNST Megastore ønsker vi at du skal føle deg hjemme. Det er lagt stor vekt på interiør og å skape en varm atmosfære. Vi har egen MANNEKROK hvor man kan slappe av i sofaen med gratis kaffe, tv og aviser. Rett ved siden av ligger BARNEKROKEN hvor de minste kan se film, lese bøker eller tegne. Vår StudBaker veteranbiler også meget populær for både stor som liten.

Butikken rommer to flotte kursrom hvor det regelmessig er aktivitet. Demodisken er også flittig i bruk, og her viser vi deg nye teknikker eller gir tips om det du lurer på. Sjekk ut våre nettsider for mer informasjon - http://www.hobbykunst-norge.no

og vinneren får denne flotte gevinsten




og i tillegg vil vinneren motta en premie fra
by digital Paper

Det er med glede vi kan presentere vår første gjestedesigner i 2014. Den heldige som ble trukket ut blant alle som ble stemt frem til topp 3 i januarutfordringene var
Vibekke Hansen



og slik presenterer hun seg selv:
Vibekke Hansen er mitt navn, og jeg bor sammen med mannen i mitt liv og ha en datter og to barnebarn. 
Jeg er 72 modell hekta på papir laging/kreasjoner!
 Bor i Norge.Jeg har alltid vært kreativ siden jeg var en liten jente. Jeg har malt, tegnet, små prosjekter hjemme!
Forelska meg i papir hobby de siste år,oppdaget hobbyen med å se og lese på blogger:) 

Jeg elsker den romantiske stilen, vintage, shabby chic, mixed media stil, grunge stil og enkel stil med noe ekstra.

Jeg liker å skape med design/mønster i papir,stempler, glitter,dies,blomster, diverse pynt maling og struktur .. Det er så kjekt å sette seg ned på hobbyrommet og la kreativiteten frie tøyler,som jeg prøver å gjøre ofte.Så er det så koselig å gi bort papir kreasjoner som jeg har laget selv. Min blogg er http://www.mixpapers.com



Og Vibekke har laget dette nydelige monokromatiske kortet til utfordringen


Dere som blir stemt frem som topp 3 i mars-utfordringene konkurrerer om å få være gjestedesigner hos Vintageutfordringen i juni. Gjestedesigneren blir trukket random org når månedens utfordringer er avsluttet, og vil bli kontaktet via epost.



Og her har dere litt monokromatisk inspirasjon fra vårt designteam:













Vi gleder oss til å se mange flotte monokromatiske papirprosjekter i vintagestil!

5 kommentarer:

  1. Jeg forsøker å linke opp mitt bidrag, men det kommer ikke på siden..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anita-Lise og Milla Flesche. Bidragene deres er registrert. Hvis dere klikker på "An Inlinkz Link-up" helt nederst i innlegget så ser dere alle bidragene som er levert. InLinkz har forandret "design", og av en eller annen grunn så ser man ikke leverte bidrag i innlegget. Vi skal se om det finnes andre muligheter slik at det er mulig å se bidragene.

      Slett
  2. Jeg får heller ikke opp bidraget jeg har lagt inn...

    SvarSlett
  3. Så fin utfording, henger meg på jeg :) Nydelig inspirasjonskort også, elsker det lilla til Heidi <3

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!