15 mai 2014

Utfordring # 81

Velkommen til en ny utfordring!
Nå spretter bladene på bjørka, vi går varmere tider i møte, og det er høytid for bryllup.





Denne gangen ønsker vi å se kort til bryllup/wedding i vintagestil!

Om du er ny hos oss så merk deg at vi kun godtar bidrag i vintagestil.
Hvis du er usikker på hva det innebærer så ta en kikk under fanen "Vintage - hva er det?"

Frist for innlevering er 28. mai kl. 22.00 CET.





Live & Love Crafts is a UK based online store that ships WORLDWIDE. The store is owned and operated by Sandra Mathis, a crafter who is as passionate about the vintage style as she is about customer service and providing a good shopping experience. 
Live & Love Crafts prides itself on having a website that is easy to navigate with excellent product images. Orders are dispatched fast; usually on the same day received. If the words vintage and shabby chic makes your heart beat faster, you will find your haven at Live & Love Crafts!

Live & Love Crafts stocks a wide range of products from well-loved vintage brands such as Maja Design, Pion Design, Magnolia, Wild Orchid Crafts, Kort & Godt, Prima, Melissa Frances, Maya Road, and the Tim Holtz/Ranger product lines.

The store has a vast selection of laces, ribbons and trims, an assortment of over 200 charms and metal decorations, as wellas many other unique embellishments that you can't find elsewhere. To help you save on costs, the charms/metal decos can be purchased singulary and all trims and ribbons are sold by the yard/meter. If you're looking for products that will inspire and a one stop paper & embellishment shop, look no further than Live & Love Crafts!

Webstore - http://liveandlovecrafts.com/
Blog - http://liveandlovecrafts.blogspot.co.uk/



Og den som blir stemt fram av Vintageteamet som topp 1 får et gavekort fra Live & Love Crafts pålydende  £ 10, samt et digitalt utklippsark fra 

by digital Paper



Blant de som ble stemt fram til topp 3 i utfordring # 76 og # 77 var det 


som stakk av med seieren om å få være gjestedesigner hos oss i mai. 
Og vi lar henne presentere seg selv:


Mitt namn är Rosemarie G. Thorsell och jag är 34 år gammal och bor i Mälardalen / Sverige tillsammans med min man och lilla son. Scrapbooking är något som på sätt och vis har följt mig genom hela livet då jag ända sedan barnsben tyckt om att göra egna kort och dekorera fotoalbumen med mer än bara foton. På senare år har jag varit DT för både inspirationsbloggar och butiker, men sedan min son kom till världen förra året har tiden varit en bristvara och idag scrappar jag bara för mitt eget nöjes skull. :-)

Vintage är nog den stil som ligger mig varmast om hjärtat och jag scrappar gärna både kort, layouter och altrar i den stilen. Därför är det så kul att det finns inspirerande platser som denna blogg som ger mig massor av inspiration till nya alster och nya tekniker. Just nu håller jag på och utforska mixed media-tekniker med olika färger och embossingpulver. För det tycker jag är det bästa med denna hobby: det finns alltid något nytt att lära sig. 
Besök gärna min blogg: Rosens pysselvrå

Og Rosemarie har laget dette nydelige bryllupskortet til inspirasjon for dere:





Og her er litt inspirasjon til dere fra Vintageteamet:

















1 kommentar:

  1. I'm happy to be joining you for the first time! I found you through Ira! Thank you for the beautiful and inspiring work from the DT! :o)

    SvarSlett

Takk for din tilbakemelding!