01 juni 2014

Utfordring # 82

I dag skriver vi juni, den første av sommermånedene.
Lange, varme dager ligger foran oss, og ferien nærmer seg.
Men Vintageutfordringen har ikke tatt ferie enda, i dag er vi klar med utfordring # 82.



Tema for denne utfordring er "bruk metallpynt/charms".

Om du er ny hos oss så merk deg at vi kun godtar bidrag i vintagestil.
Hvis du er usikker på hva det innebærer så ta en kikk under fanen "Vintage - hva er det?"

Frist for innlevering er 13. juni kl. 22.00 CET.




Papirdesign

Papirdesign er en norsk bedrift som designer og produserer produkter til kortlaging og scrapbooking.
Vi startet bedriften i 2006 og lanserte vår første papirkolleksjon våren 2007. Siden den 
gang har det blitt hundrevis av nye mønsterark, stempler, blomster, blonder, chipboard,
perler, bling og mere til. Vi jobber til en hver tid med å utvide vårt produktsortement, og 
vi lanserer våre nyheter på gave- og interiørmessen to ganger i året.

Papirdesign har et flott designteam bestående av elleve kreative damer. Vi publisere
nye prosjekter på bloggen, papirdesign.blogspot.no, hver eneste ukedag. Her kan du
bli inspirert til å lage kort, LOer eller andre papirkreasjoner. 

"Å skape, gir glede" er vårt motto. Vi elsker denne hobbyen, og håper du også fortsetter å gjøre
det i all fremtid :-)

***

I tillegg til en kjempeflott premie til vinneren, har Papirdesign også sponset designteamet med lekre papirer og pynt!



Vi har styrket designteamet med nok en dame som er en racer på vintagestilen.
Vi ønsker Anne Gro Lia hjertelig velkommen i Vintageteamet!


Mitt navn er Anne Gro. Jeg er en 75-modell, født og oppvokst på Notodden i Telemark. Her er jeg samboer med min kjæreste gjennom 20 år, og 2 firbeinte kose-puser. I løpet av august vil vi 4 bli til 5, da vi venter ei lita jente.

Startet så smått å lage kort i 2010, og siden har det bare utviklet seg. Men det har hele tiden vært vintage-stilen jeg føler meg mest hjemme med. Liker det gamle,slitte,rufsete,nostalgiske og romantiske. Det er mye å leke seg med i denne stilen. Er glad i brunt,off-white,rosa og duse farger. Det største kjennetegnet ved mine kort er lag på lag,vintagebilder,blonder og blomster.

Finner stor inspirasjon i å surfe rundt i bloggverden. Det finnes så mange dyktige scrappere der ute, og jeg finner like stor inspirasjon blant de med en helt annen stil enn min.

Gleder meg til å inspirere, og la meg inspirere av Dere som følger oss her på Vintage Udfordring!

Og Anne Gro har laget dette lekre kortet for å inspirere dere.
Hun har brukt mønsterark og halvperler fra Papirdesign.




Og her er inspirasjon fra designteamet.

Sponsormateriale fra Papirdesign: mønsterark

Sponsormateriale fra Papirdesign: mønsterark, rosa blondeserviett/doily, halvperler og vintagebilde

Sponsormateriale fra Papirdesign: mønsterark, rosa blondeserviett/doily, button og vintagebilde

Lizzi

Sponsormateriale fra Papirdesign: mønsterark, rosa blondeserviett/doily og vintagebilde



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for din tilbakemelding!